Συγχαρητήρια στην μαθήτρια της Ε’ Τάξης του σχολείου μας Χατζούδη Ειρήνη που βρέθηκε στις καλύτερες θέσεις επιτυχόντων στον Πανελλήνιο διαγωνισμό Φυσικής Δημοτικών Σχολείων.
Της ευχόμαστε πάντα επιτυχίες!!
Καλωσορίσατε στον ιστότοπο του σχολείου μας. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και τις ώρες ενημέρωσης,την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα μας, ανακοινώσεις, τις δράσεις και τις εκδηλώσεις που διοργανώνουν οι μαθητές και οι μαθήτριες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, δράσεις του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και διάφορες χρήσιμες πληροφορίες για τους γονείς. Καλή περιήγηση
Συγχαρητήρια στην μαθήτρια της Ε’ Τάξης του σχολείου μας Χατζούδη Ειρήνη που βρέθηκε στις καλύτερες θέσεις επιτυχόντων στον Πανελλήνιο διαγωνισμό Φυσικής Δημοτικών Σχολείων.
Της ευχόμαστε πάντα επιτυχίες!!
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Αγαπητοί μαθητές και γονείς του 3ου Δημοτικού Σχολείου Λαγκαδά,
Φέτος το σχολείο μας έγινε φτωχότερο εξαιτίας του πρόωρου θανάτου του συναδέλφου μας δασκάλου ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΑΓΑΡΑ. Ο Δημήτρης ήταν ένας εκπαιδευτικός που αγαπήθηκε και αγάπησε πολύ αυτό το σχολείο και βρισκόταν αθέατος βοηθός σε όλες τις εκδηλώσεις του.
Για να τον θυμόμαστε πάντα θα θέλαμε να του αφιερώσουμε την φετινή τελική εκδήλωση του σχολείου που θα γίνει την Τετάρτη 10 Ιουνίου και ώρα 19:00 στην αυλή του σχολείου. Ως μνημόσυνο, στο τέλος της εκδήλωσης θα θέλαμε να κληρώσουμε ένα ΤΑΜΠΛΕΤ και με τα χρήματα της λαχειοφόρου αγοράς να αγοραστεί εξοπλισμός για την αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του σχολείου.
Με εκτίμηση
Ο Σύλλογος Διδ/ντων του 3ου Δ.Σ. Λαγκαδά
Γιορτάσαμε την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος όπως κάθε χρόνο, στην αυλή του σχολείου μας. Κάθε μαθητής/τρια υιοθέτησε ένα λουλούδι σε γλαστράκι, που μας δώρισε ο Δήμος Λαγκαδά. Επίσης έγιναν ποδηλατοδρομίες και ζωγραφιές με κιμωλίες από τα παιδιά. Το Γ1 χόρεψε ελληνικούς χορούς με παραδοσιακές στολές!!
Το “Όνειρο θερινής νυχτός” ανέβασε στη θεατρική σκηνή του Ολυμπιακού Μουσείου, στα πλαίσια του θεατρικού φεστιβάλ “Ακτίς Ονείρου” το ΣΤ2 και η δασκάλα τους κ. Δόμνα Παντσάκη. Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που συμμετέχουμε και ελπίζουμε να κατακτήσουμε ένα από τα βραβεία του φεστιβάλ. Κυριακή βράδυ, στις 7.30, στο θέατρο ΟΛΥΜΠΙΟΝ η τελετή βράβευσης των καλύτερων παιδικών θεατρικών σχημάτων.
Για 2η συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στον πανελλήνιο θεατρικό διαγωνισμό “Ακτίς Ονείρου” που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη από τος 19-24 Μαΐου!! Η δασκάλα μας κ. Παντσάκη Δόμνα προετοιμάζει τη θεατρική παράσταση ” Όνειρο καλοκαιρινής νύκτας” και φιλοδοξούμε να πάρουμε και φέτος όπως πέρυσι, κάποια διάκριση!!! Καλή επιτυχία σε όλους!!!