Δείτε εδώ το λαογραφικό μουσείο, που δημιούργησαν τα παιδιά της Β’ τάξης του σχολείου μας, με τις δασκάλες τους κ. Μπαλτά Αρετή και κ. Παντσάκη Δόμνα… ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
Την Πέμπτη 6 Απριλίου 2017, με τα εγκαίνια του λαογραφικού μουσείου, τα παιδιά του σχολείου τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου, τη χελιδόνα, παραδοσιακά τραγούδια, έπαιξαν παιχνίδια παλαιότερων εποχών και χόρεψαν χορούς του τόπου μας. Στην εκδήλωση συμμετείχαν όλες οι τάξεις με τους/τις δασκάλους/ες τους, καθώς και οι κ. Ασίκης Απόστολος (γυμναστής) και κ. Παπαχρήστου Κωνσταντίνος (μουσικός).
Μπράβο σε όλους και όλες!!!
Δείτε φωτογραφίες κάνοντας κλικ πάνω στις εικόνες…
Δείτε εδώ το λαογραφικό μουσείο, που δημιούργησαν τα παιδιά της Β’ τάξης του σχολείου μας, με τις δασκάλες τους κ. Μπαλτά Αρετή και κ. Παντσάκη Δόμνα… ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
Την Πέμπτη 6 Απριλίου 2017 με τα εγκαίνια του λαογραφικού μουσείου τα παιδιά του σχολείου τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου, τη χελιδόνα, παραδοσιακά τραγούδια, έπαιξαν παιχνίδια παλαιότερων εποχών και χόρεψαν χορούς του τόπου μας. Στην εκδήλωση συμμετείχαν όλες οι τάξεις με τους/τις δασκάλους/ες τους καθώς και οι κ.Ασίκης Απόστολος (γυμναστής) και κ. Παπαχρήστου Κωνσταντίνος (μουσικός).
Μπράβο σε όλους λαο όλες!!!
Δείτε φωτογραφίες κάνοντας κλικ πάνω στις εικόνες…














