Τα τμήματα Δ1 και Δ2 με τις δασκάλες τους κ. Βάσιου Παναγιώτα και κ. Παντσάκη Δόμνα, παρουσίασαν μια εξαιρετική γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου!! Συγχαρητήρια σε όλους και όλες!!!
Δείτε εικόνες….
Καλωσορίσατε στον ιστότοπο του σχολείου μας. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και τις ώρες ενημέρωσης,την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα μας, ανακοινώσεις, τις δράσεις και τις εκδηλώσεις που διοργανώνουν οι μαθητές και οι μαθήτριες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, δράσεις του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και διάφορες χρήσιμες πληροφορίες για τους γονείς. Καλή περιήγηση
Δείτε εικόνες από τη γιορτή του σχολείου μας για την 28η Οκτωβρίου 1940, που διοργάνωσαν τα τμήματα Γ1 και Β2 με τις δασκάλες τους κ. Τάντσιου Μαργαρίτα και κ. Θεοδουλή Σωτηρία. Στη γιορτή συμμετείχε και η χορωδία της Στ’ Τάξης με τη μουσικό του σχολείου μας κ. Πολυχρονίδου Μαρία..Συγχαρητήρια σε όλους και όλες…
Για μια ακόμη χρονιά στο σχολείο μας, όλοι/ες οι μαθητές/τριες συμμετείχαμε στην πανελλήνια ημέρα αθλητισμού, με διοργανώτρια την κ. Μήτσα Ζωή, γυμνάστριά μας και με τη βοήθεια των δασκάλων μας. Δείτε φωτογραφίες….
Την τελευταία σχολική ημέρα τα παιδιά της Στ’ τάξης με τη δασκάλα τους κ. Βλάχου Φραγκίσκη, παρουσίασαν δέκα μαγικά πειράματα φυσικής. Η εκδήλωση ήταν όντως μαγική και καταχειροκροτήθηκε από τα υπόλοιπα παιδιά και τους γονείς!. Στο τέλος, η δασκάλα τους , η κ. Διευθύντρια Γιαγλή Στέλλα και ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων κ. Ιωαννίδης Πασχάλης τους αποχαιρέτησαν και τους ευχήθηκαν “Καλή Πρόοδο” στο Γυμνάσιο!

Τα παιδιά του Β2 και Γ2 με τους/τις δασκάλους/ες κ. Κωνσταντινίδη Παρασκευά, κ. Μπαλτά Αρετή και την δασκάλα Θεατρικής Αγωγής – σκηνοθέτη του έργου κ. Γεωργίου Νατάσα, παρουσίασαν την ιστορία που έμαθαν ολόκληρη τη σχολική χρονιά, μέσα από ένα θεατρικό δρώμενο! Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους/στις δασκάλους/ες τους!!!
Τα παιδιά του Β1 με τη δασκάλα τους κ. Παντσάκη Δόμνα παρουσίασαν το θεατρικό έργο του Ευγένιου Τριβιζά ‘Ένα δέντρο που το λέγαν Νικόλα”. Το έργο ανέβασαν και στον ετήσιο διαγωνισμό “Ακτίς Ονείρου”, όπου και πήραν το Βραβείο Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας! Συγχαρητήρια στα παιδιά και στη δασκάλα τους!!
Τα παιδιά της Στ’ τάξης με την εκπαιδευτικό πληροφορικής του σχολείου μας κ. Κοΐδου Όλγα, συμμετείχαν στην 9η μαθητική ολυμπιάδα πληροφορικής, που πραγματοποιήθηκε στο Νόεσις, Ίδρυμα Τεχνολογίας, με την παρουσίαση της εργασίας τους που σχεδίασαν σε γλώσσα προγραμματισμού Scratch. Η παρουσίαση ήταν εξαιρετική. Μπορείτε να τη δείτε ΕΔΩ!.
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στη δασκάλα τους!!!