Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων την 1 του Οκτώβρη, η τάξη μας μίλησε για τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας και πραγματοποίησε δυο εργασίες. Αρχικά προετοίμασε ένα προσωπικό γράμμα για τον παππού και τη γιαγιά το οποίο θα δοθεί προσωπικά στον καθένα. Έπειτα χωριστήκαμε σε ομάδες και δημιουργήσαμε 3 τραγούδια με αυτό το θέμα και με πολλή χαρά σας τα παρουσιάζουμε. Οι στίχοι είναι αποκλειστικά δημιούργημα των μαθητών και η μουσική επένδυση έγινε μέσω εφαρμογής Τεχνητής Νοημοσύνης.
Συγγραφέας: ΚΑΛΟΜΟΙΡΟΥ ΜΑΡΙΑ | Κατηγορία Δράσεις, Κοινωνικές | , στις 03-10-2024
Συγγραφέας: 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΜΝΟΥ | Κατηγορία Αθλητικές, Δράσεις | , στις 02-10-2024
Συγγραφέας: 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΜΝΟΥ | Κατηγορία Δράσεις, Εκδηλώσεις | , στις 01-10-2024
Συγγραφέας: ΚΑΛΟΜΟΙΡΟΥ ΜΑΡΙΑ | Κατηγορία Αθλητικές, Δράσεις | , στις 27-09-2024
Συγγραφέας: ΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 19-05-2024
Συγγραφέας: ΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 22-04-2024
Οι μικροί μας μαθητές εμπνεύστηκαν απ’ τον Κυκλαδικό Πολιτισμό και την τέχνη του και το ‘βαλαν σκοπό να φτιάξουν το δικό τους Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Χρειάστηκαν μερικά απλά υλικά (μπαλόνια, χαρτόνια, εφημερίδες, κόλλα, τέμπερες και πηλός), αρκετή φαντασία και ταλέντο και… ιδού το αποτέλεσμα!!!
Συγγραφέας: ΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 22-04-2024
Το κείμενο της Γλώσσας “το πιο γλυκό ψωμί” μας έδωσε την ευκαιρία να αναρωτηθούμε πότε απολαμβάνουμε περισσότερο τα πράγματα στη ζωή μας. Μιλήσαμε για την αξία της σκληρής δουλειάς, της προσπάθειας και της επιμονής.
Στο τέλος, απολαύσαμε και μεις “το πιο γλυκό ψωμί” φτιαγμένο εξ΄ολοκλήρου απ’ τα χεράκια μας! Ήταν πράγματι πεντανόστιμο και ταυτόχρονα ένα πολύ υγιεινό κολατσιό!
Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ | Κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 03-04-2024
Στο πλαίσιο του 2ου Εργαστηρίου Καλλιέργειας Δεξιοτήτων οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ά τάξης συμμετείχαν σε πρόγραμμα για την υγιεινή διατροφή, με τίτλο «Τρέφομαι σωστά, ζω χρόνια πολλά».
Αφού συζήτησαν για τις τροφές, αναγνώρισαν ότι αυτές μπορούν να οργανωθούν σε 8 ομάδες ( π.χ. φρούτα, λαχανικά.. κ.α.) και κατέληξαν ότι δεν είναι όλες οι τροφές καλές για την υγεία, ενώ κάποιες καλό είναι να καταναλώνονται πιο συχνά και άλλες λιγότερο. Έτσι τους παρουσιάστηκε η Πυραμίδα της Διατροφής μέσω της οποία κατάλαβαν ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση και ποιες όχι. Στο τέλος, δημιούργησαν τη δική του Πυραμίδα σε χαρτί του μέτρου, ζωγραφίζοντας τις τροφές κάθε ομάδας.
Ως εργασία αυτοαξιολόγησης, έλυσαν το παζλ της Πυραμίδας της Διατροφής, ενώνοντας σωστά τα κομμάτια που είχαν προηγουμένως ζωγραφίσει και κόψει.
Στη συνέχεια οι μικροί μαθητές και μαθήτριες επισκέφτηκαν τη βιβλιοθήκη του σχολείου όπου η δασκάλα τους, τους διάβασε το βιβλίο με τίτλο: ” Μάκης Ενζυμάκης και η μάχη στο στομάχι” της Anna Russelmann, μέσω του οποίου κατάλαβαν την επίδραση που έχουν οι τροφές στον οργανισμό μας και ειδικότερα στη διαδικασία της πέψης. Μέσω της συζήτησης βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα για το πως πρέπει να τρώμε, καθώς και ποιες τροφές βοηθούν τη διαδικασία της πέψης και τι όχι.
Αναγνωρίζοντας τη διατροφική αξία των φρούτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ά τάξης έφτιαξαν μια πολύχρωμη φρουτοσαλάτα. Κάθε μαθητής/τρια είχε φέρει από το σπίτι του τα δικά του φρούτα, ώστε να συμβάλλει στη δημιουργία αυτού του υγιεινού γεύματος. Στρώσαμε λοιπόν τραπέζια και απολαύσαμε τη φρουτοσαλάτα μας!
Στη συνέχεια σε εικονικά πιάτα , έκοψαν και κόλλησαν μόνο τις υγιεινές τροφές.
Τέλος, δημιούργησαν το δικό τους σουπλά για να τρώνε το υγιεινό τους φαγητό. Στη μία πλευρά του σουπλά είχαν σχεδιάσει τις τροφές που κάνει καλό να τρώμε και στην άλλη πλευρά όλες εκείνες που δεν κάνει καλό να τρώμε.
Συγγραφέας: ΚΑΛΟΜΟΙΡΟΥ ΜΑΡΙΑ | Κατηγορία Δράσεις | , στις 02-04-2024
Την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου καθιέρωσε το Διεθνές Συμβούλιο Βιβλίων την ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να προκαλέσει την προσοχή των μεγαλύτερων στο παιδικό βιβλίο. Έτσι, τα τμήματα Γ1, Γ2 και Ε του σχολείου μας αποφάσισαν να τιμήσουν την ημέρα διοργανώνοντας μία μικρή εκδρομή κατά την οποία μιλήσαμε για την αξία του βιβλίου και πως ενεργοποιούνται όλες μας οι αισθήσεις μέσω αυτού. Διαβάσαμε, δραματοποιήσαμε ένα παραμύθι και παίξαμε παιχνίδια με θέμα το βιβλίο. Οι μικροί μαθητές ενθουσιάστηκαν απόλαυσαν τη “λογοτεχνική” μας βόλτα δημιουργώντας μοναδικές αναμνήσεις!