Δεντροφύτευση στην αυλή του Σχολείου μας
Με χαρά οι μικροί μαθητές ,με τη βοήθεια των δασκάλων,πήραν μέρος στον καλλωπισμό του αύλειου χώρου του Σχολείου, φυτεύοντας φυτά και άνθη. Στη συνέχεια έγινε προγραμματισμός για το πότισμα όπου οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.





















