Δεντροφύτευση στην αυλή του Σχολείου μας

Με χαρά οι μικροί μαθητές ,με τη βοήθεια των δασκάλων,πήραν μέρος στον καλλωπισμό του αύλειου χώρου του Σχολείου, φυτεύοντας  φυτά και άνθη. Στη συνέχεια έγινε προγραμματισμός για το πότισμα όπου οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Παρέλαση των μαθητών του Σχολείου μας

Ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες, με τη συνοδεία δασκάλων, πήραν μέρος στην καθιερωμένη δοξολογία για την εθνική επέτειο που έγινε στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η δασκάλα του Σχολείου μας Κουτρότσιου Ευαγγελή. Στη συνέχεια οι μαθητές της Δ’,Ε’ και ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν στη μαθητική παρέλαση που παρακολούθησε πλήθος κόσμου.

Πραγματοποίηση εκδήλωσης για την Εθνική επέτειο

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την εθνική επέτειο, την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013 στις 6:00 το απόγευμα, από τους μαθητές του Σχολείου μας.

Αποκριάτικη γιορτή

Οι μαθητές της ΣΤ’ του Σχολείου μας, στα πλαίσια των εθίμων της αποκριάς,χόρεψαν το γαϊτανάκι. Δάσκαλοι και μαθητές χειροκρότησαν τους μικρούς χορευτές.

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ &ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση


Μέσα σε μια κατανυκτική ατμόσφαιρα και με πλήθος κόσμου πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012 στις 6:00 το απόγευμα.
Οι μαθητές της Α΄ τάξης με τη θεατρική παράσταση “Άγια νύχτα”, της Β΄ με την παράσταση “Ο Τρι, το τριγωνάκι” καθώς και οι μαθητές της Στ΄ που αποτέλεσαν τη χορωδία, με τα βυζαντινά κάλαντα και τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια μας μετέφεραν στο γιορταστικό κλίμα και στο νόημα των εορτών.
Μετά το τέλος της γιορτής ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας μοίρασε δώρα στα παιδιά και πρόσφερε κέρασμα στους παρευρισκόμενους.

Εκπαιδευτική επίσκεψη

Οι μαθητές της Γ ΄ , Δ΄ , Ε΄ και Στ΄ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση <<Η Αργοναυτική εκστρατεία>>, σε σκηνοθεσία Κάρμεν Ρουγγέρη στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα.

Επίσης ξεναγήθηκαν στο μουσείο “Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης”, στην Πλάκα την Πέμπτη 29 Νοεμβρίου.

Εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου

Το σχολείο μας τίμησε και φέτος την επέτειο για το πολυτεχνείο. Την εκδήλωση που έγινε στις 16 Νοεμβρίου είχε αναλάβει η έκτη τάξη. Την εκδήλωση παρακολούθησαν οι μαθητές του σχολείου, καθώς και πολλοί γονείς των μαθητών. Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τη δασκάλα τους για την υπέροχη εκδήλωση που μας παρουσίασαν.

 

Εορτασμός Εθνικής Γιορτής 28ης Οκτωβρίου

Η σημαία του σχολείου μας παρελαύνει στην παρέλαση που έγινε την 28η Οκτωβρίου στο Αλιβέρι. Στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Γιορτής συμμετείχε πλήθος κόσμου που χειροκρότησε θερμά τα παιδιά.

Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2012-2013

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2012-2013 θα τελεσθεί την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012 στις 9:00 το πρωί

Καλή Σχολική Χρονιά