Εμβολιασμός των μαθητών για Φυματίωση

Την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο ιατρών του

Κέντρου Υγείας Αλιβερίου εμβολιασμός των μαθητών του Σχολείου μας με

χορήγηση του εμβολίου για τη Φυματίωση.

Θεατρική παράσταση

Την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013 οι μαθητές της Γ’,Δ’,Ε’ και ΣΤ’τάξης παρακολού-

θησαν τη θεατρική παράσταση<Περσέας και Ανδρομέδα>, σε σκηνοθεσία Κάρμεν

Ρουγγέρη, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στην Αθήνα.

Γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013, στις 9:00 π.μ.,έγινε η εκδήλωση του Σχολείου μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου.Οι μαθητές της ΣΤ’τάξης με το αφιέρωμα και τα τραγούδια τους στους αγωνιστές της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας μας  έδωσαν πολύ παραστατικά το νόημα της επετείου.

Εκδήλωση για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013, στις 9:30 π.μ.πραγματοποιήθηκε η γιορτή του Σχολείου μας για την εθνική επέτειο. Οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης, με τη βοήθεια των δασκάλων τους και μέσα από μια συγκινητική παρουσίαση, μας μετέφεραν στις μέρες του πολέμου του 1940.

Παρέλαση για την εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940

Ο σημαιοφόρος με τους παραστάτες και τη συνοδεία δασκάλων πήραν μέρος στην καθιερωμένη δοξολογία για την εθνική επέτειο στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου.Στη συνέχεια έγινε κατάθεση στεφάνων στο ηρώο και παρέλαση από τους μαθητές που παρακολούθησε πλήθος κόσμου.

Aγιασμός για την έναρξη του νέας σχολικής χρονιάς

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2013-2014 θα τελεσθεί  την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:00 το πρωί.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Γιορτή λήξης των μαθημάτων σχολ. έτους 2012-13

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθος κόσμου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του            Σχολείου μας για τη λήξη των μαθημάτων.                                                                                                Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης κέρδισαν το ενδιαφέρον των θεατών με την παράσταση:            “Το ξύλο βγήκε απ’ τον παράδεισο”.

 

Ευχές

“Νυν πάντα πεπλήρωται φωτός, ουρανός τε και γη και τα καταχθόνια…”

Ευχόμαστε το φως της Αναστάσεως του Χριστού να φωτίζει.να γαληνεύει και να χαριτώνει τις ψυχές όλων σας!