Βαθμολογία α’ τριμήνου
Η βαθμολογία του α’ τριμήνου θα δοθεί τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:οο π.μ.Την ίδια ώρα θα γίνει και ενημέρωση από τους δασκάλους για την πρόοδο των μαθητών.
Η βαθμολογία του α’ τριμήνου θα δοθεί τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:οο π.μ.Την ίδια ώρα θα γίνει και ενημέρωση από τους δασκάλους για την πρόοδο των μαθητών.
Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:οο το απόγευμα.
Την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο ιατρών του
Κέντρου Υγείας Αλιβερίου εμβολιασμός των μαθητών του Σχολείου μας με
χορήγηση του εμβολίου για τη Φυματίωση.
Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας εκδήλωση
για την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού.
Την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013 οι μαθητές της Γ’,Δ’,Ε’ και ΣΤ’τάξης παρακολού-
θησαν τη θεατρική παράσταση<Περσέας και Ανδρομέδα>, σε σκηνοθεσία Κάρμεν
Ρουγγέρη, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στην Αθήνα.
Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013, στις 9:00 π.μ.,έγινε η εκδήλωση του Σχολείου μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου.Οι μαθητές της ΣΤ’τάξης με το αφιέρωμα και τα τραγούδια τους στους αγωνιστές της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας μας έδωσαν πολύ παραστατικά το νόημα της επετείου.
Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013, στις 9:30 π.μ.πραγματοποιήθηκε η γιορτή του Σχολείου μας για την εθνική επέτειο. Οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης, με τη βοήθεια των δασκάλων τους και μέσα από μια συγκινητική παρουσίαση, μας μετέφεραν στις μέρες του πολέμου του 1940.
Ο σημαιοφόρος με τους παραστάτες και τη συνοδεία δασκάλων πήραν μέρος στην καθιερωμένη δοξολογία για την εθνική επέτειο στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου.Στη συνέχεια έγινε κατάθεση στεφάνων στο ηρώο και παρέλαση από τους μαθητές που παρακολούθησε πλήθος κόσμου.
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2013-2014 θα τελεσθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013 στις 9:00 το πρωί.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Με μεγάλη επιτυχία και πλήθος κόσμου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του Σχολείου μας για τη λήξη των μαθημάτων. Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης κέρδισαν το ενδιαφέρον των θεατών με την παράσταση: “Το ξύλο βγήκε απ’ τον παράδεισο”.
Την Τετάρτη 22 Μαίου 2013 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Σχολείου μας στη Βουλή των Ελλήνων και στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.
“Νυν πάντα πεπλήρωται φωτός, ουρανός τε και γη και τα καταχθόνια…”
Ευχόμαστε το φως της Αναστάσεως του Χριστού να φωτίζει.να γαληνεύει και να χαριτώνει τις ψυχές όλων σας!
Την Πέμπτη 18 Απριλίου 2013, παρουσιάστηκε με επιτυχία από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης, πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα “Το κάπνισμα”
Την Τετάρτη 24 Απριλίου 2013 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών του Σχολείου μας στην Ακρόπολη και στο εργοστάσιο τροφίμων Tasty στον Άγιο Στέφανο Αττικής.