“Απλώνω ευτυχία”
Το σχολείο μας έχει προγραμματίσει να υλοποιήσει τη δράση «Απλώνω Ευτυχία» που αποτελεί κρίκο της “αλυσίδας ευτυχίας” του συλλόγου “ΦΛΟΓΑ”
Σε μια λευκή μπλούζα που έχουν φέρει οι μαθητές από το σπίτι, θα αποτυπώσουμε με λόγια και με σχέδια τι σημαίνει για το κάθε παιδί ευτυχία. Το Σάββατο 18 Μαίου 2024 θα απλωθεί “Η μπουγάδα της ευτυχίας” στον πεζόδρομο Αλιβερίου, όλων των σχολείων που θα συμμετέχουν.
Η βραβευμένη αυτή δράση έχει πραγματοποιηθεί με επιτυχία σε σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου και όπως είναι γνωστό ο Σύλλογος Γονέων Παίδων με Νεοπλασματική Ασθένεια ” Η ΦΛΟΓΑ” που ιδρύθηκε το 1982, έχει αγκαλιάσει χιλιάδες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα.
