Επιμορφωτικό σεμινάριο από την Πυροσβεστική στο σχολείο μας
Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων, την Παρασκευή 8 Απριλίου 2022, παρακολούθησαν το ιδιαίτερα χρήσιμο και επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα “Ενημέρωση για προστασία και αποφυγή δασικών πυρκαγιών και αποφυγή πυρκαγιάς στο σπίτι” που οργάνωσε το σχολείο μας σε συνεργασία με την Πυροσβεστική Αλιβερίου.
Εκπρόσωπος του κλιμακίου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αλιβερίου παρουσίασε στους μαθητές κάθε τάξης, ξεχωριστά στην αίθουσα των ΤΠΕ, τα μέσα πυρόσβεσης που διαθέτει και πότε επεμβαίνει η Πυροσβεστική Υπηρεσία, τον εξοπλισμό των πυροσβεστών, τι πρέπει να προσέξουμε για να αποφύγουμε την εκδήλωση πυρκαγιάς στο σπίτι ή στο δάσος, όπως επίσης και για τον σωστό τρόπο αντίδρασης σε περίπτωση που εκδηλωθεί φωτιά στο σπίτι και έλυσε όλες τις απορίες των μαθητών.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως παρουσίασε η επίδειξη και η χρήση του πυροσβεστικού οχήματος που έγινε στο προαύλιο στο σχολείου από τους έμπειρους άντρες της πυροσβεστικής. Η χρήση ειδικού ψαλιδιού, τα ειδικά εργαλεία για τον απεγκλωβισμό προσώπων που κινδυνεύουν, τα ειδικά κράνη αλλά και η μάνικα που ρίχνει το νερό εντυπωσίασαν τους μαθητές μας. Μάλιστα στο τέλος οι μαθητές και οι μαθήτριες κάθε τάξης ξεχωριστά πέταξαν νερό με τη μάνικα σε διάφορους σχηματισμούς !
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του 3ου Δ. Σ. Αλιβερίου ευχαριστούν τον Προϊστάμενο και τους άνδρες του κλιμακίου της Πυροσβεστικού Αλιβερίου για την ιδιαίτερα οργανωμένη παρουσίαση και επίδειξη, αλλά κυρίως για την άψογη συνεργασία με τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας !






















