Άρθρα ανά μήνα: Ιούνιος 2015
Εκδήλωση για τη λήξη των μαθημάτων
Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκδήλωση του Σχολείου μας για τη λήξη των μαθημάτων. Οι μαθητές της Ε΄τάξης πήραν μέρος στη θεατρική παράσταση “Καλημέρα Ελλάδα” ,οι μαθητές της ΣΤ’ στην παράσταση “Ταξίδι στην Ελλάδα” και οι μαθητές της Δ’ με χορευτικά.
Λήξη μαθημάτων
Γιορτή για τη λήξη των μαθημάτων
Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015 στις 8:00 μ.μ. θα γίνει η γιορτή του Σχολείου μας για τη λήξη των μαθημάτων. Στη γιορτή θα πάρουν μέρος οι μαθητές της Ε’και ΣΤ’τάξης με θεατρικές παραστάσεις καθώς και οι μαθητές των υπολοίπων τάξεων με χορευτικά.
“Παίζοντας παραδοσιακά παιχνίδια”
Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2015 οι μαθητές της Πέμπτης τάξης του Σχολείου μας μαζί με τη δασκάλα τους παρουσίασαν στην αυλή του Σχολείου παραδοσιακά παιχνίδια, ανασύροντας στους μεγαλύτερους παιδικές μνήμες.Οι μαθητές με μεγάλη επιτυχία έπαιξαν τα κότσια, το κουτσό , τα πεντόβολα, τις μπίλιες, τρεις και το λουρί της μάνας κ. ά. Επίσης έγινε έκθεση παραδοσιακών παιχνιδιών(όπως κούκλες από την εποχή των γιαγιάδων κ.ά.) και προβολή video.


