Φωτογραφίζοντας τον τόπο μου…
Οι μαθητές του Σχολείου μας πήραν μέρος σε φωτογράφιση τόπων της περιοχή μας για την έκθεση φωτογραφίας που θα πραγματοποιηθεί στο Λαογραφικό Μουσείο Κύμης στις 18 και 20 Μαΐου 2015 και στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αλιβερίου στις 28 και 29 Μαϊου, στα πλαίσια Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Εύβοιας.