ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ – Α2′

Στις 23-10-2025 ημέρα Πέμπτη πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης κύρια Μαριάννα Μπαρτζακλη στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές της Α2 τάξης .

Οι μαθητές παρατήρησαν πίνακες ζωγραφικής και μέσα από την ομαδοσυνεργατική μέθοδο δημιούργησαν το δικό τους πίνακα.Στο τέλος απόλαυσαν το βίντεο με τη ζέβρα https://www.youtube.com/watch?v=n5yn7V5QOAE&ab_channel=Filmbilder%26F
riends που εστιάζει στην αποδοχή της διαφορετικότητας .
Ευχαριστούμε τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης κύριο Γεώργιο Ζάγκο και τη διευθύντρια μας κυρία Εύη Πεσματζόγλου για την ανατροφοδότηση και την υποστήριξη της όλης εκπαιδευτικής διαδικασίας.
.1000028620100002860310000286041000028605

«Φροντίζω την ψυχική μου υγεία – Διαχειρίζομαι το άγχος μου».-ΣΤ

Την Τρίτη 21 Οκτωβρίου οι μαθήτριες και οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου) υπό την καθοδήγηση  των μελών της ΕΔΥ του σχολείου μας, της κ. Εύας Τσώλη και του κοινωνικού λειτουργού κ. Θεοδόση Πηλίση, το πρόγραμμα

Στόχος του προγράμματος ήταν να κατανοήσουν τα παιδιά την ανάγκη φροντίδας της ψυχικής τους υγείας, όπως και της σωματικής υγείας και να διαχειρίζονται το άγχος τους.

Τα παιδιά με βιωματικό τρόπο εμβάθυναν στα παραπάνω, συζήτησαν, εκφράστηκαν, μοιράστηκαν τις αγωνίες τους και έβαλαν τα πρώτα λιθαράκια στη μακρά διαδικασία συγκρότησης της προσωπικότητάς τους.

PSYCHIKH YGEIA ST PSYCHIKH YGEIA ST1 a PSYCHIKH YGEIA ST1 b PSYCHIKH YGEIA ST2 a PSYCHIKH YGEIA ST2 b

Συν-Αισθανομαι τον άλλον-Α2

Στο πλαίσιο της εβδομάδας Ψυχικής Υγείας οι μαθητές του Α2 τμήματος με την καθοδήγηση της δασκάλα τους,  κ. Πεγιάζη Ράνια , στις 22 Οκτωβρίου  χωρίζονται σε ομάδες. Σε κάθε ομάδα δίνονται φύλλα εργασίας όπου καλείται κάθε μαθητής να παρατηρήσει και να ονομάσει τα συναισθήματα που απεικονίζουν τα πρόσωπα .Εντοπίζουν το συναίσθημα της ενοχής .Απαντούν σε ερωτήματα : Τι είναι ενοχή;” ” Πώς το συναίσθημα αυτό μπορεί να με οδηγήσει στο να διορθώσω τα λάθη μου;” “Τι μπορώ να κάνω;”

Επακολουθεί συζήτηση .
Στη συνέχεια μοιράζονται φύλλα εργασίας ένα σε κάθε ομάδα. Συζητουν ανά ομάδα ποια χαρακτηριστικά της ιδιαιτερότητας απεικονίζονται στα πρόσωπα .Εκπρόσωπος παρουσιάζει τις σκέψεις της ομάδας του.
Δίνουν τίτλο – διατυπώνουν μήνυμα γύρω από τη διαφορετικότητα .
1000028591 1000028594 1000028596 1000028602

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ACHAIA CLAUS

Επίσκεψη των μαθητών της Γ΄τάξης με τις δασκάλες τους κ. Ράλλη, κ. Μύρου και κ. Κυριακοπούλου ,  στην οινοποιία της ACHAIA CLAUS και συμμετοσή σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με περιήγηση στους χώρους της.

IMG 7803 IMG 7788 IMG 7787 IMG 7785 IMG 7782

 

 

 

Το μονοπάτι της Τάξης μας – Α2′

Στις 7 Οκτωβρίου οι μαθητές Α2 τάξης δημιούργησαν το μονοπάτι της τάξης μας,με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού θεατρικής αγωγής, με αφορμή το εκπαιδευτικό βίντεο ” Τα παπούτσια του Λουίς”.Κάθε μαθητής ζωγράφισε το δικό του ζευγάρι παπουτσιών και έγραψε το όνομα του.Σε χαρτί του μέτρου όλοι μαζί έφτιαξαν το δικό τους μονοπάτι.

  Στις 16 Οκτωβρίου οι μαθητές συνέχισαν με τη δασκάλα της τάξης τη δράση .Κάθε μαθητής εξέφρασε την άποψη του απαντώντας στο ερώτημα “σε τι είμαι καλος;”.Η δασκάλα έγραψε τις απαντήσεις τους στο μονοπάτι της τάξης και το αναρτήσαμε στον διάδρομο του σχολείου.
  Στις 13 Οκτωβρίου οι μαθητές Α2 τάξης έφτιαξαν τα δικά τους ξεχωριστά πιόνια  απο πηλό, με θέμα τη διαφορετικότητα, με σκοπό τη χρήση τους σε επιτραπέζιο παιχνίδι που σχετίζεται με τη διαφορετικότητα και την αποδοχή της ,το οποίο θα γνωρίσουν σε βιωματικό εργαστήρι στις 24 Οκτωβρίου.
  Στις 16 Οκτωβρίου χρωμάτισαν με τέμπερες τα πιόνια τους και απεικόνισαν τα δικά τους χαρακτηριστικά μέσα από τη διαφορετικότητα που αντιπροσωπεύουν.
Στο τέλος παρουσιάσαν στην ομάδα
 “Τα διαφορετικά του πιόνια.”
1000028554 1000028568 1000028574 1000028577

«Του δρόμου το ασφαλές» – Δ’ τάξη

Την Τρίτη, 14 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής του Δήμου μας, στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα: οδική ασφάλεια και τίτλο:

«Του δρόμου το ασφαλές».

Στόχος της επίσκεψης ήταν τα παιδιά να γνωρίσουν στην πράξη τους κανόνες οδικής ασφάλειας και να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της υπεύθυνης συμπεριφοράς ως πεζοί, ποδηλάτες και μελλοντικοί οδηγοί.

Οι υπεύθυνοι του πάρκου υποδέχθηκαν με χαρά τους μαθητές και τους ξενάγησαν στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους, όπου υπάρχουν δρόμοι, ποδηλατόδρομοι, διαβάσεις και σήματα κυκλοφορίας. Στη συνέχεια, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν σε διαδραστικά παιχνίδια ρόλων: κάποιοι ανέλαβαν ρόλο πεζών, άλλοι ποδηλατών, ενώ άλλοι οδηγών διάφορων οχημάτων.

Μέσα από τη βιωματική αυτή δραστηριότητα, οι μαθητές έμαθαν:

  • πώς να διασχίζουν σωστά έναν δρόμο,
  • ποια είναι τα βασικά σήματα του Κ.Ο.Κ.,
  • ποια είναι η σημασία της ζώνης ασφαλείας και του κράνους,
  • και πώς να σέβονται τους κανόνες και τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Η εμπειρία ήταν ιδιαίτερα ευχάριστη και διδακτική. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έδειξαν υπευθυνότητα και εξέφρασαν την επιθυμία να επισκεφθούν ξανά το πάρκο.

Η εκπαιδευτική αυτή δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής συνείδησης και στην ενίσχυση της συνεργασίας και του σεβασμού μέσα στην ομάδα.

ston dromo stopstis kerkides

«Τρέφω το σώμα και την ψυχή μου»

«Τρέφω το σώμα και την ψυχή μου» – Μια δράση αφιερωμένη στη Διατροφή και την Ψυχική Υγεία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου) και την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής (16 Οκτωβρίου), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή βιωματική δράση με τίτλο «Τρέφω το σώμα και την ψυχή μου – Το ψωμί της φροντίδας».

Στόχος της δράσης ήταν να κατανοήσουν τα παιδιά πως η φροντίδα του εαυτού δεν αφορά μόνο τη σωστή διατροφή, αλλά και την ψυχική μας ευεξία, τη χαρά της συνεργασίας και την αξία της αγάπης και της προσφοράς.

Μέσα από συζήτηση, δημιουργία και ομαδική εργασία:

  • μίλησαν για τη σημασία της υγιεινής διατροφής και της καλής ψυχικής υγείας,
  • έγραψαν σε μικρά χαρτάκια «συστατικά της ψυχής» όπως χαρά, φιλία, ευγνωμοσύνη, ηρεμία,
  • και στη συνέχεια, τα «ανακάτεψαν» συμβολικά με το αλεύρι και το νερό, φτιάχνοντας το δικό τους «ψωμί της φροντίδας».

Η αίθουσα γέμισε μυρωδιές, χαμόγελα και όμορφα συναισθήματα συνεργασίας.
Στο τέλος, κάθε ομάδα παρουσίασε την αφίσα της με το μήνυμα:

«Το σώμα χρειάζεται τροφή, η ψυχή χρειάζεται φροντίδα!»

Μια μικρή αλλά ουσιαστική εμπειρία που μας θύμισε ότι η ευεξία ξεκινά από απλά πράγματα — από ένα κομμάτι ψωμί, μια καλή κουβέντα, ένα χαμόγελο.

afisa 1 afisa 2 etoimo to psomi

Μελέτη Περιβάλλοντος – Α2′

Στα πλαίσια της Μελέτης Περιβάλλοντος μιλήσαμε για τις μορφές της οικογένειας ,συζητησαμε για το ρόλο και την αξία της.

Διαβάσαμε το βιβλίο :”Γιατί άλλαξε η οικογένειά μου ;” της συγγραφέας Jillian Roberts και παρουσιάσαμε τη δική μας οικογένεια μέσα από ένα σπιτάκι με τα πρόσωπα – μέλη της.

«Ας Φροντίσουμε τη Θάλασσα και τα Νερά μας»

Συμμετοχή στον Διαγωνισμό Ζωγραφικής «Ας Φροντίσουμε τη Θάλασσα και τα Νερά μας»

Το Πανεπιστήμιο Πατρών διοργάνωσε για 19η συνεχή χρονιά τη Βραδιά του Ερευνητή, την ετήσια γιορτή για την Επιστήμη, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 στο Νέο Δημαρχείο Πατρών.

Ο χαρακτήρας της εκδήλωσης είναι πανευρωπαϊκός, καθώς πραγματοποιείται ταυτόχρονα σε περίπου 300 πόλεις σε όλη την Ευρώπη. Στόχος της είναι να φέρει πιο κοντά το ευρύ κοινό –και ειδικά τους μαθητές– με την ερευνητική κοινότητα, αναδεικνύοντας το σημαντικό έργο των επιστημόνων αλλά και την ανθρώπινη πλευρά τους.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και  Διαγωνισμός Ζωγραφικής για παιδιά Δημοτικού με θέμα: «Ας Φροντίσουμε τη Θάλασσα και τα Νερά μας» στον οποίο συμμετείχαμε.

Τα παιδιά κλήθηκαν να γεμίσουν το περίγραμμα μιας θαλάσσιας χελώνας με χρώματα, ιδέες και όνειρα για καθαρές θάλασσες και νερά γεμάτα ζωή.

 

 

Με τη ζωγραφιά τους, οι μικροί δημιουργοί βοηθούν τους επιστήμονες να στείλουν ένα δυνατό μήνυμα:

 

να προστατέψουμε όλοι μαζί τη φύση, τα νερά και τα θαλάσσια ζώα!

 

 

Μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και καλή επιτυχία!! Δίνουν το μήνυμά τους με έντονα χρώματα και ιδέες ονειρευόμενα μία καλύτερη και καθαρότερη φύση….