ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ – ΤΑΞΗ Ε΄

Στις 14 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Ε΄τάξης, με τους δασκάλους τους, Καραμπούλη Παναγιώτη και Καρακόιδα Μαρία, ξεναγήθηκαν στη δημοτική βιβλιοθήκη από την κ. Κούρου. Έπειτα έφτιαξαν εικονοποιήματα για το περιβάλλον . από ένα ποιήμα του Ζαχαρία Παπαντωνίου, το οποίο μιλά για το πεύκο που έκοψε κάποιος γεωργός και εξαιτίας αυτής της απερίσκεπτησ συμπεριφοράς δεν μπορούσε να βγει από το δάσος.

480504678 4007443996239154 1093023051429349128 n 480608340 2510263479305868 5324509872210173353 n 480631497 1575519840070214 4038027663195644907 n 481031583 650537630833586 6145998558410512538 n 481035892 1148659926848261 5231901798915777925 n 482229900 568908602850905 8838819490124128484 n

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΚΦΕ -Ε ΤΑΞΗ

Από την επίσκεψη των μαθητών της Ε΄τάξεις με τους εκπαιδευτικούς , Καρακόιδα Μαρία και Καραμπολύλη Παναγιώτη,όπου συμμετείχαν σε πειράματα για την Θερμότητα και τον Ηλεκτρισμό, στο πλαίσιο του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών.480185976 1386195309225391 3707447285356159890 n481068566 1481600589223226 2059247585714929747 n480641735 28584181861227856 3906320407087894155 n474881094 1150133822868801 6908131233929191803 n

 

 

ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΩΦΩΝ

Στις 11 Φεβρουαρίου η Γ΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε  το Μουσείο που έχει φτιαχτεί στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρηκόοων Πάτρας στο πλαίσιο του Πολιτιστικού προγράμματος: Πάτρα: Μια πόλη μια ιστορία.
Η ιστορία του σχολείου κωφών στην Πάτρα αρχίζει το 1951 με την εμπνευσμένη δασκάλα Διονυσία Ξανθάκη. Στο μουσείο είδαμε αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν στο σχολείο αυτό. Άλλα γνώριμα και από τα δικά μας σχολεία και άλλα τελείως διαφορετικά και εντυπωσιακά. Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια γνωρίσαμε και τους μαθητές του σχολείου κωφών και κάναμε τις πρώτες μας φιλίες με κωφούς.
Οι δασκάλες ήταν πολύ ευγενικές και φιλόξενες και απαντούσαν σε όλες μας τις απορίες. Ήταν μια εμπειρία “διαφορετική”.
20250211 09262020250211 09183420250211 091352

Επίσκεψη Α΄ τάξης στο ΚΠΕ Ακράτας

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου
Επίσκεψη στο ΚΠΕ Ακράτας των μαθητών της Α΄τάξης και των των εκπαιδευτικών τους , Γεωργίου Αρχοντούλα, Μίχου Μαρία και Κυριακοπούλου Άσπα, και συμμετοχή στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Με τις νεράιδες στο δασάκι.”
Οι μικροί μαθητές αφού ενημερώθηκαν έκαναν βόλτα και στο κοντινό δασάκι.
2ad722d7 5ed7 42da bf6b 616347d25e0c 4aba79fa 64bb 4d77 88fb 37ad98605e42 5e2507aa a31d 4adb 87c0 fd5344e1d604 7b3d06be 9a13 47f6 bf10 89838a9155b2 7d307b9b cb04 4d45 b22a a0b5bb17129d 8e59c6e0 ece2 42b1 b6bb 97d5d16cbc44 a280a7d9 4feb 437c ab5c 5b62446d7296 b3769c8b 3d6c 4094 85cd c22af8142871

Σχολικός κήπος

 

Oι μαθητές τη Β τάξης με τις δασκάλες τους, Ράνια Πεγίαζη και Παπαχριστοπούλου Μαρία, αφού πρώτα προετοίμασαν το έδαφος στην τάξη με αφίσες, ανακοινώσεις και πινακιδες στο μάθημα της Γλώσσας, βγήκαν και στο προαύλιο και φύτεψαν στον σχολικό μας κήπο δεντολίβανα και λεβάντες!
Η βιωματική αυτή δράση είναι μια από τις πολλές του σχολείου μας στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο Πανελλήνιο Δίκτυο των Οικολογικών σχολείων!

0

 

475842700 1384915442888097 8461621288783410065 n 476050177 921389016492715 7016758776558576989 n 476106902 602958272442181 854418954827685968 n 476122239 1005206714975635 8093800701518415300 n 476402781 625725190106978 1322785003823905158 n 476436126 1535044170492524 8862953778634675982 n

Επίσκεψη στο ΚΠΕ Ακράτας

1000026560 1000026562 1000026564 1000026565

“Οι μαθητές Β τάξης με τις εκπαιδευτικούς Β τάξης Παπαχριστοπούλου Μαρία, Πεγιάζη Ράνια και την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης Άσπα Κυριακοπούλου πραγματοποίησαν την Πέμπτη, στις 23 Ιανουαρίου, επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Ακράτας και συμμετείχαν σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο: ‘Συντροφιά με τις νεράιδες στο δασάκι μας “. Στα πλαίσια του Προγράμματος δάσκαλοι και μαθητές συνεργάστηκαν για τον κρυμμένο θησαυρό σε κοντινό δασάκι της περιοχής ανακαλύπτοντας τη φύση μέσα από βιωματικές δράσεις. Η φιλοξενία και η ξενάγηση των υπευθύνων της περιβαλλοντικής ήταν καταπληκτική και τους ευχαριστούμε θερμά”.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΓΑΠΗΣ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΕΥΓΗΡΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

Τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2024 στο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων φιλανθρωπικών δράσεων που υλοποιούμε, οι μαθητές της Α1 τάξης και της Γ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Κωνσταντοπούλειο Ευγηρείο Πατρών.

 

Οι μαθητές τραγούδησαν στους ηλικιωμένους τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα και χριστουγεννιάτικα τραγούδια, τους ευχήθηκαν για τον νέο χρόνο

 

 

τους μοίρασαν χριστουγεννιάτικες κάρτες που είχαν ετοιμάσει στο σχολείο

τους προσέφεραν μελομακάρονα και κουραμπιέδες

πάνω από όλα τους έδωσαν απλόχερα μέσα από την καρδιά τους αγάπη! Γιατί Χριστούγεννα σημαίνουν αγάπη, ενδιαφέρον, συμπόνια και αλληλεγγύη.

Συγχαρητήρια στα παιδιά για την αγάπη που έδειξαν και για την εξαιρετική τους εμφάνιση! Πάντα να διακατέχονται από φιλανθρωπία και να συμμετέχουν σε εθελοντικές δράσεις για το καλό των συνανθρώπων μας!

Πολλά συγχαρητήρια και στη δασκάλα μουσικής του σχολείου μας κα. Ρουμελιώτη Βασιλική για την επιμέλεια της χορωδίας και για τη συνοδεία των μαθητών στο πιάνο.

Α1: ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ ΓΚΟΤΣΙΝΟΥ

ΤΑ ΡΟΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ ΓΚΟΤΣΙΝΟΥ

Στις 13 Δεκεμβρίου 2024 επισκέφθηκε την τάξη μας η συγγραφέας παιδικών παραμυθιών Τρισεύγενη Γκοτσίνου. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες αφηγήθηκε στους μικρούς μαθητές το χριστουγεννιάτικο, διδακτικό και βραβευμένο παραμύθι της “Τα Ρόδια της αγάπης” που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κέφαλος.

 

Το παραμύθι τιμήθηκε με τον Α΄ έπαινο στον λογοτεχνικό διαγωνισμό του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδος (2022).

 

Αναζητώντας το νόημα των Χριστουγέννων…

Λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα και ο μικρός Λουκάς βρίσκεται στο χωριό του παππού και της γιαγιάς. Απόγευμα 23ης Δεκεμβρίου, εγγονός και παππούς περιμένοντας να αρχίσει η αγαπημένη τους τηλεοπτική εκπομπή παρακολουθούν τις γιορτινές διαφημίσεις. Εκείνη τη στιγμή ο Λουκάς ρωτά τον παππού: «Τί σημαίνουν για σένα τα Χριστούγεννα;»
Ο παππούς τοποθετώντας στα χέρια του παιδιού ένα ανοιγμένο ρόδι του απαντά αινιγματικά πως αν και κάθε σποράκι είναι ξεχωριστό, χρειάζεται το ένα το άλλο για να φτιάξουν ένα όμορφο ρόδι! Η απάντηση τον βάζει σε σκέψεις οδηγώντας τον να ανακαλύψει στις ημέρες που ακολουθούν πόση ευτυχία νιώθουμε όταν προσφέρουμε από καρδιάς χωρίς καν να χρειαστεί να μας ζητηθεί. Επτά ημέρες μέχρι την αυγή του νέου χρόνου, επτά ξεχωριστά ταξίδια αγάπης για τον μικρό Λουκά!

(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

 

 

Αρχικά, η συγγραφέας κρατούσε ένα ρόδι και ακολούθησε ένα παιχνίδι γνωριμίας όπου ένα ένα τα παιδιά το έπαιρναν στα χέρια τους λέγοντας το όνομά τους. Στη συνέχεια, μοιράστηκε στους μαθητές το φυλλάδιο δραστηριοτήτων που σχετίζεται με την βιωματική επεξεργασία του παραμυθιού.

 

 

Το πανέρι των Χριστουγέννων

Με την τεχνική του καταιγισμού ιδεών οι μαθητές σκέφτηκαν και κατέγραψαν στο πανέρι των Χριστουγέννων δυο λέξεις που έρχονται στον νου τους όταν ακούν τη λέξη Χριστούγεννα!

 

Αφήγηση του παραμυθιού

Στη συνέχεια, ακολούθησε η αφήγηση του παραμυθιού από τη συγγραφέα.

Όλα ξεκίνησαν δυο μέρες πριν τα Χριστούγεννα στο ορεινό χωριουδάκι του παππού και της γιαγιάς του Λουκά…όταν αναρωτήθηκε το νόημα των Χριστουγέννων…και κάπως έτσι άρχισε μια διαδρομή κατά την οποία ανακάλυψε τι σχέση μπορεί να έχει ένα ρόδι με την απάντηση που αναζητούσε… Ένα ταξίδι επτά ημερών από τα Χριστούγεννα ως την αυγή του νέου έτους…

 

Η αφήγηση ξεκινά από τις 23 Δεκεμβρίου και ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου. Στο τέλος της αφήγησης που αφορά την κάθε ημέρα οι μαθητές δραματοποιούσαν την αφήγηση με τους ρόλους του παππού, της γιαγιάς, του Λουκά και όσων προσώπων συμμετείχαν στην αφήγηση της εκάστοτε μέρας.

 

Οι μαθητές κρατούν σε αφίσα το μήνυμα της κάθε μέρας και γίνεται συζήτηση για τα μηνύματα.

 

 

29 Δεκεμβρίου βράδυ… ένα ακόμη κάλεσμα αγάπης από τον Λουκά… ποιους άραγε θα υποδεχθεί στο φιλόξενο σπιτικό του και πως όλοι μαζί θα ανακαλύψουν το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων; “Εκείνο το βράδυ ένα πολύτιμο πέπλο, σαν τόπι ακριβού υφάσματος, τύλιξε το σπιτικό του Λουκά… ήταν η μαγεία των Χριστουγέννων. Αδερφοσύνη και φιλοξενία, τα πιο υπέροχα εδέσματα του τραπεζιού!”

 

 

 

Ημερολόγιο ενσυναίσθησης: «Μπαίνοντας στα παπούτσια του άλλου»

Στο τέλος, οι αφίσες με τα μηνύματα σχηματίζουν το ημερολόγιο της ενσυναίσθησης«Μπαίνοντας στα παπούτσια του άλλου». Όλοι μαζί κουβεντιάσαμε τι σημαίνει η φράση και σχολιάσαμε τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε κι εμείς στην καθημερινότητά μας να βοηθάμε τους άλλους ανθρώπους επηρεαζόμενοι από τις καλές πράξεις αγάπης του Λουκά.

 

 

Όλοι μαζί είπαμε το σύνθημα

 

Κατασκευή στολιδιών: Τα ρόδια της Αγάπης

Οι μαθητές έκοψαν ρόδια που ήταν σχεδιασμένα σε κόκκινα χαρτόνια και τα διακόσμησαν με χρυσόσκονη. Στο πίσω μέρος του ροδιού υπήρχε το μήνυμα της κάθε μέρας.

 

Τα ρόδια έγιναν όμορφα στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης μας!

 

 

Στο τέλος, μοιράστηκαν στους μαθητές χρωμοσελίδες από την εικονογράφηση του παραμυθιού.

 

Με την εικονογράφηση της Βάσιας Παπαδοπούλου, αυτό το παραμύθι υπόσχεται να γεμίσει τις καρδιές μικρών και μεγάλων με τη ζεστασιά και τη μαγεία των γιορτών! Μέσα από το ταξίδι του μικρού Λουκά, που ανακαλύπτει τη σημασία της προσφοράς και της αλληλεγγύης, τα παιδιά μαθαίνουν πως ακόμα και οι πιο μικρές πράξεις καλοσύνης μπορούν να φέρουν χαρά και να κάνουν τη διαφορά. Ένα παραμύθι γεμάτο μηνύματα για την αξία της αγάπης, της οικογένειας και της συντροφικότητας, που θα μείνει αξέχαστο.

 

Όλοι περάσαμε υπέροχα! Κα. Γκοτσίνου, σας ευχαριστούμε πολύ για την διδακτική δράση φιλαναγνωσίας με τα σημαντικά μηνύματα για τις ηθικές αξίες που μεταδώσατε στους μαθητές! Με χαρά σας περιμένουμε πάλι στο σχολείο μας για μία επόμενη δράση!!

 

 

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Η Τρισεύγενη Γκοτσίνου γεννήθηκε και ζει στην Πάτρα. Έχει σπουδάσει Οικονομικά με μεταπτυχιακή ειδίκευση στην Τραπεζική. Το μεράκι της για την εκπαίδευση και η αγάπη της για τα μικρά παιδιά είναι αυτό που τη χαρακτηρίζει και οδηγεί τα βήματά της κοντά τους. Μια φράση της κόρης της πριν λίγα χρόνια ήταν η αφορμή για να ξεκινήσει να γράφει τις δικές της ιστορίες για εκείνη και τον μικρότερο αδερφό της. Από τότε μαγειρεύει στο τσουκάλι της νόστιμα… παραμύθια και διηγήματα!

Διακρίσεις

  • Έπαινος για το παραμύθι “Η Σκουπιδοπαρέα & το Εργοστάσιο Ανακύκλωσης” στον 40ο διαγωνισμό παραμυθιού της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών (2021).
  • Ά έπαινος για το παραμύθι «Τα ρόδια της αγάπης» στον 3ο διαγωνισμό χριστουγεννιάτικου διηγήματος & παραμυθιού του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδος (2022).
  • Γ’ βραβείο για το παραμύθι « Το λυπημένο Μηδέν στον Πλανήτη του Απείρου» στον 23ο λογοτεχνικό διαγωνισμό της Εταιρίας Τεχνών Επιστήμης & Πολιτισμού Κερατσινίου (2023).
  • Α’ βραβείο για το παραμύθι « Ένα έλατο με το όνομα 798» στον 24ο λογοτεχνικό διαγωνισμό της Εταιρίας Τεχνών Επιστήμης & Πολιτισμού Κερατσινίου (2024).
  • Έπαινος για το διήγημα « Στα χνάρια ενός λησμονημένου περιηγητή» στον 24ο λογοτεχνικό διαγωνισμό της Εταιρίας Τεχνών Επιστήμης & Πολιτισμού Κερατσινίου (2024)

ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Ο «ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ» ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΝΘΑΡΟΣ

Το θέατρο Act και η θεατρική ομάδα Κάνθαρος παρουσίασαν στο σχολείο μας την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024, με απόλυτη επιτυχία το εξαιρετικό κλασσικό έργο του Βιτσένζου Κορνάρου «ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ» ειδικά προσαρμοσμένο για παιδιά.

Το διάσημο ελληνικό ρομαντικό έπος, γραμμένο στις αρχές του 17ου αιώνα από τον Κρητικό ποιητή Βιτσέντζο Κορνάρο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της ελληνικής λογοτεχνίας. Η συγκεκριμένη παράσταση αποτελεί μια πρωτότυπη θεατρική διασκευή του κλασσικού ποιητικού κειμένου ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά και προσαρμοσμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να την απολαύσουν ταυτόχρονα και μικροί και μεγάλοι.

 

Με χιούμορ, μουσική, ρυθμό και έντονη σωματικότητα  η παράσταση αφηγείται μια φρέσκια εκδοχή του κλασσικού παραμυθιού. Μέσα από συμβολισμούς και μεταφορές, αποπειράται να μιλήσει στα παιδιά, με πολύ διασκεδαστικό τρόπο, για τις σημαντικές αξίες: την αληθινή αγάπη, την πίστη στην πατρίδα, τον ηρωισμό, τη φιλία αλλά και την αντίσταση στην καταπίεση.

 

Το έργο

Το έργο αφηγείται την ιστορία του Ερωτόκριτου, ενός παλικαριού που είναι άσσος και στη μουσική και στο σπαθί, και τον βαθύ έρωτά του για την Αρετούσα, κόρη του Βασιλιά Ηράκλη. Ο έρωτάς τους αντιμετωπίζει πολλές δυσκολίες, όπως οι κοινωνικές διαφορές, ο αρραβώνας της Αρετούσας με άλλον μνηστήρα και η εξορία του Ερωτόκριτου. Στο τέλος ο Ερωτόκριτος σώζει την πόλη του και τον Βασιλιά με τις ηρωικές πράξεις του και κερδίζει δίκαια το χέρι της αγαπημένης του.

 

Εκπαιδευτική αξία έργου – Θέματα που θίγονται

Η αφήγηση αναδεικνύει υψηλές αξίες και θίγει θέματα αγάπης, τιμής και ιπποτισμού. Εστιάζει σε σημαντικές έννοιες και προβάλει υψηλές αξίες και ιδανικά δίνοντας μια εξαιρετική ευκαιρία στους δασκάλους να ανοίξουν γόνιμες συζητήσεις με τους μαθητές με αφορμή την παράσταση.

 

Κεντρικά θέματα

Έρωτας: Πυρήνας του έργου είναι ο παθιασμένος και αδιάλειπτος έρωτας μεταξύ του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας.

Φιλία και Τιμή: Το ποίημα εξερευνά επίσης τις έννοιες της αφοσίωσης και της φιλίας, με έμφαση στους δεσμούς μεταξύ των χαρακτήρων.

Ηρωισμός και Ανδρεία: Οι δοκιμασίες, οι μάχες και η τελική νίκη του Ερωτόκριτου αναδεικνύουν τα ιδανικά του ηρωισμού και της αφοσίωσης στην πατρίδα.

 

 

Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Γεωργία Ηλιοπούλου, τη διασκευή και τη μετάφραση των στίχων η Εύη Τσιτιρίδου-Χριστοφορίδου την προσαρμογή του κειμένου και τις πρόσθετες σκηνές ο Τηλέμαχος Τσαρδάκας, και την πρωτότυπη μουσική σύνθεση ο Διονύσης Μπάστας. Η κινησιολογία και οι χορογραφίες είναι της Μαριμίλλης Ασημακοπούλου, τα σκηνικά του Ένο Σκοντράνι και οι θεατρικοί φωτισμοί του Ιωάννη Αναστασόπουλου. Το βιβλίο με το κείμενο του έργου κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Σοκόλη.

 

 

Τέλος, μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το έργο όπως διδάσκεται στη Β δημοτικού στο βιβλίο του Ανθολόγιου. Συγκεκριμένα, διδάσκεται η“Αρετούσα”, η οποία είναι απόσπασμα από το έργο του Βιτσέντζου Κορνάρου, «Ερωτόκριτος».

ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΔΩΡΩΝ ΣΤΟ Α1

ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΔΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

Στην τάξη μας την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήσαμε χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων! Η δράση μας άρεσε και μας ενθουσίασε αρκετά! Κάθε μαθητής έφερε ένα δωράκι και στη συνέχεια όλα τα δωράκια αφού συγκεντρώθηκαν αριθμήθηκαν.

 

Ύστερα, κάθε μαθητής διάλεγε τυχαία ένα χαρτάκι στο οποίο ήταν γραμμένος ο αριθμός του δώρου που διάλεξε!

 

Οι μαθητές κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο αναζητούσαν το δώρο που τους έτυχε!

 

Όλοι οι μαθητές άνοιξαν ταυτόχρονα τα δώρα τους και πολλά χαμόγελα πλημμύρισαν την τάξη μας!!

 

Όλοι μαζί χαρούμενοι με τα βιβλία, τα επιτραπέζια παιχνίδια, τα σοκολατάκια, τις κούπες, τα λούτρινα αρκουδάκια και πολλά άλλα ωραία δώρα διαλεγμένα με αγάπη!!

 

 

ΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

This website uses cookie