Σε συνέχεια δράσης του Χαμόγελου του παιδιού που υλοποιήθηκε στις 4 Μαρτίου στο σχολείο μας και συμμετείχαν η Γ’ και η Δ΄ τάξη, η ψυχολόγος μας, κα Βασιλική Κοσμοπούλου, παρουσίασε χθες και σήμερα (στις ίδιες τάξεις) ένα σχετικό πρόγραμμα με σκοπό την ανατροφοδότηση και την εμπέδωση των αναμενόμενων στάσεων και συμπεριφορών. Αφού έγινε συζήτηση σε σχέση με την ταινία που είχαν παρακολουθήσει τα παιδιά στην πρώτη φάση, διαβάστηκαν σύντομες ιστορίες. Κατόπιν οι μαθητές έπρεπε να αποφασίσουν αν αυτό που περιγράφεται είναι περίπτωση απλής σύγκρουσης ή εκφοβισμού. Καταγράφονταν στον πίνακα τα χαρακτηριστικά που τους οδηγούσαν στην απόφασή τους. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν εκείνοι ιστορίες απλής σύγκρουσης και εκφοβισμού, για τις οποίες ακολούθησε δραματοποίηση. Οι μαθητές έπρεπε να αποφασίσουν τι περίπτωση περιγράφεται. Τέλος ο καθένας έγραψαν συνθήματα κατά του εκφοβισμού.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, η ψυχολόγος μας παρουσίασε στα παιδιά τη νέα ορολογία του φαινομένου του εκφοβισμού: «στόχος» αντί για «θύμα», «δεσμώτης» αντί για «θύτης» και «δορυφόρος» αντί για «παρατηρητής».









