Η 16η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής. Έτσι, την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου με αφορμή αυτή την ημέρα ζήσαμε κάτι ξεχωριστό. Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, όπου ασχολούμαστε με την υγιεινή διατροφή, και του Ενεργού Πολίτη διοργανώσαμε ένα υγιεινό πικ νικ. Οι μαθητές των τμημάτων της Α’ Δημοτικού έγιναν μία ομάδα και προετοίμασαν διάφορα υγιεινά σνακ από το σπίτι τους. Όλοι μαζί κάτσαμε γύρω απ’ τα τραπεζομάντιλα, κεραστήκαμε και ανταλλάξαμε ιδέες για υγιεινό κολατσιό στο σχολείο. Ήταν μία όμορφη εμπειρία, την οποία απολαύσαμε μικροί και μεγάλοι!
Υ.Γ. Ευχαριστούμε θερμά για την ανταπόκριση όλων των γονέων!

