Τα πρωτάκια μας έμαθαν πληροφορίες για τα έθιμα του χαρταετού και της κυρα-Σαρακοστής. Στη συνέχεια, δημιούργησαν τις δικές τους Σαρακοστές και τους χαρταετούς, με τους οποίους ευχαριστήθηκαν παιχνίδι.
Καλή Σαρακοστή σε όλους!
Τα πρωτάκια μας έμαθαν πληροφορίες για τα έθιμα του χαρταετού και της κυρα-Σαρακοστής. Στη συνέχεια, δημιούργησαν τις δικές τους Σαρακοστές και τους χαρταετούς, με τους οποίους ευχαριστήθηκαν παιχνίδι.
Καλή Σαρακοστή σε όλους!
Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’ και Β’ τάξεων του σχολείου μας είχαν τη χαρά να επισκεφθούν το Εργαστήρι Κεραμικής. Αρχικά, έμαθαν πληροφορίες για την τέχνη της αγγειοπλαστικής και είδαν ζωντανά πώς κατασκευάζονται διάφορα σκεύη από πηλό. Επιπρόσθετα, παρατήρησαν διάφορα αγγεία που υπήρχαν στον χώρο και συζητήσαν με τον αγγειοπλάστη για το πώς φτιάχτηκαν και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους (ερυθρόμορφα-μελανόμορφα αγγεία). Έπειτα, κάθε παιδί ζωγράφισε το δικό του πήλινο πιατάκι με το χελιδόνι, κάνοντας έτσι μια μικρή προετοιμασία για να υποδεχθούμε την άνοιξη.
Τα πρωτάκια μας έμαθαν τα 24 γράμματα της αλφαβήτας και το γιορτάσαμε! Αφού φορέσαμε τα καπελάκια μας με το αλφάβητο, το παιχνίδι ξεκίνησε!
•Οι καρτέλες με το αλφάβητο σκορπίστηκαν παντού στην τάξη και φροντίσαμε να τις βάλουμε στη σειρά.
•Ακουσαμε το τραγουδάκι απ’ τα Λάχανα και Χάχανα και χορέψαμε.
•”Ανοίξαμε” την πινιάτα της αλφαβήτας και γλυκαθήκαμε.
•Παίξαμε “Στο κεφάλι το’ χω” με εικόνες από το αλφάβητο.
•Βαλαμε τα μαγνητικά γράμματα στη σειρά, όμως τα φύσηξε ο άνεμος και τα ξαναφτιάξαμε.
•Παιξαμε “Μη σου πέσει το μπαλόνι” λέγοντας το αλφάβητο.
•Δημιουργήσαμε λέξεις με καρτέλες και με μαγνητικά γράμματα.
•Τέλος, πήραμε τα βραβειάκια μας!
Ήταν ένα υπέροχο πάρτι που θα μας μείνει αξέχαστο!
Οι μαθητές του Α’1 ετοίμασαν χριστουγεννιάτικες κάρτες για τους μαθητές της Α’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σούδας. Αφού τις ζωγράφισαν κι έγραψαν τις ευχές τους, οι καρτούλες μας ταξίδεψαν μέχρι τα Χανιά. Με την επιστροφή από τις διακοπές των Χριστουγέννων, οι μαθητές μας έλαβαν και τις δικές τους καρτούλες κι η χαρά τους ήταν απερίγραπτη! Έτσι, οι μαθητές μας βίωσαν για πρώτη φορά τη μαγεία της αλληλογραφίας. Η νέα χρονιά ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο!
Φέτος, οι μαθητές μας στόλισαν την είσοδο του σχολείου. Δειλά δειλά ξεκινήσαμε από μια πόρτα και φτάσαμε αρκετά μακριά. Μαθητές από διάφορα τμήματα του σχολείου, έγραψαν τη δική τους χριστουγεννιάτικη ευχή σ’ ένα πολύχρωμο λαμπάκι και δημιούργησαν το παρακάτω αποτέλεσμα:
Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία, ευτυχία, δύναμη & αισιοδοξία! Το νέο έτος ας είναι γεμάτο αγάπη & αμέτρητα χαμόγελα για όλο τον κόσμο!
Σήμερα οι μικροί μαθητές και οι μικρές μαθήτριες του Α’1 είχαν τη χαρά να συναντήσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΣΤ’2. Έφτιαξαν ζευγάρια κι έγραψαν από κοινού το γράμμα τους στον Άγιο Βασίλη. Η βοήθεια των μεγάλων μας μαθητών ήταν πολύτιμη! Αφού γράψαμε τα γράμματα και τα τοποθετήσαμε στο γραμματοκιβώτιο, τραγουδήσαμε τα κάλαντα των Χριστουγέννων. Ήταν μία υπέροχη δράση που ευχαριστήθηκαν μικροί-μεγάλοι.
Ελπίζουμε ο Άγιος Βασίλης να φέρει σε όλους μας υγεία, αγάπη κι αμέτρητα χαμόγελα!
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén