Οι μαθητές της E τάξης, στο μάθημα Τ.Π.Ε., χρησιμοποιώντας την εφαρμογή PowerPoint, ετοίμασαν παρουσιάσεις με θέμα την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.
Ας δούμε τι έχουν να μας πουν!!!
(Τα κείμενα και οι εικόνες αντλήθηκαν από το Διαδίκτυο καθαρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς.)