Επίσκεψη στο “Μεγάλο” Σχολείο

Επισκεφτήκαμε  το 92ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης στο μεγάλο σχολείο.

Εκεί, επισκεφτήκαμε την τάξη της  Α΄Δημοτικού όπου συναντήσαμε και περσινούς συμμαθητές μας.Μας περίμεναν με μεγάλη χαρά και με πολλές εκπλήξεις.

Όλοι μαζί, ετοιμάσαμε ένα αερόστατο και με αυτό θα ξεκινήσει το  ταξίδι  μας στον κόσμο του Δημοτικού Σχολείου.

Ευχαριστούμε τη Δ/νση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου και κυρίως την κυρία Βάγια για την εξαιρετική φιλοξενία!

20260522 092448

Στα παιδάκια προσφέραμε μια ομαδική ζωγραφιά με τίτλο “Το δέντρο της φιλίας”

20260521 112536

 

 

Και εκείνοι μας έδωσαν μια όμορφη κατασκευή !Τους ευχαριστούμε πολύ πολύ !!

20260522 093055

Η επίσκεψη, μας γέμισε με χαρά, εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθηση και ανυπομονούμε να ανοίξουμε τα φτερά μας το Σεπτέμβριο για εκεί!!!