Αρχείο ημέρας 19 Μαΐου 2026
Ευχαριστήρια επιστολή
Στα πλαίσια της δράσης ενεργού πολίτη “Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι”που ξεκίνησε την προηγούμενη σχολική χρονιά και ολοκληρώθηκε φέτος με τη συλλογή καπακιών και την αποστολή τους στο Σύλλογο Παραπληγικών του Ν.Πέλλας, λάβαμε ευχαριστήρια επιστολή. Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές, γονείς και ευρύτερη κοινότητα που ανταποκρίθηκαν στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθειά του Συλλόγου για την απόκτηση αναπηρικών αμαξιδίων μέσω της ανακύκλωσης.



