Μια μπασκέτα στο σχολείο μας

Στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης Α.Π.Θ, η  φοιτήτρια κ.Εύη,  κατασκεύασε μαζί με τα παιδιά μια υπέροχη χάρτινη μπασκέτα !!Mόλις ολοκληρώθηκε, το παιχνίδι ξεκίνησε!!

20260519 121948 COLLAGE 1

  • Στη συνέχεια, ακολούθησε η αξιολόγηση της δράσης κ τα αποτελέσματα αποτυπώνονται ξεκάθαρα! Σε ευχαριστούμε κ. Εύη !!20260519 122101 COLLAGE 1

Ευχαριστήρια επιστολή

Στα πλαίσια της δράσης ενεργού πολίτη “Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι”που ξεκίνησε την προηγούμενη σχολική χρονιά και ολοκληρώθηκε φέτος με τη συλλογή καπακιών και την αποστολή τους στο Σύλλογο Παραπληγικών του Ν.Πέλλας, λάβαμε ευχαριστήρια επιστολή. Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές, γονείς και ευρύτερη κοινότητα που ανταποκρίθηκαν στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθειά  του Συλλόγου για την απόκτηση αναπηρικών αμαξιδίων μέσω της ανακύκλωσης.

 

Stigmiotypo othonhs 2026 05 19 121513