Ποδηλατώντας με ασφάλεια
Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης συμμετείχαν στη 2η φάση του προγράμματος «Ποδηλατώντας με το ΕΣΠΑ» ( https://www.thessaly.gov.gr/enimerosi/deltiotypou/47907 ), όπου πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης …
Ποδηλατώντας με ασφάλεια Διάβασε περισσότερα