Ευχαριστήριο προς την απερχόμενη Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Εκ μέρους της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας, εκφράζουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες για την πολύτιμη προσφορά της απερχόμενης Προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Αναστασίας Δημητριάδου.
Η αφοσίωσή της στο Σχολείο μας υπήρξε υποδειγματική. Χάρη στις άοκνες προσπάθειες και τη διαμεσολάβησή της, το σχολείο μας ενισχύθηκε με σημαντικές δωρεές από την Isomonotica και την εταιρεία Isomat — προσφορές που συνέβαλαν ουσιαστικά στη βελτίωση των υποδομών και στην αναβάθμιση της καθημερινότητας των μαθητών μας.
Πέρα από τα υλικά αγαθά, θέλουμε να τονίσουμε:
- Την ανθρώπινη ζεστασιά και τον ενθουσιασμό της.
- Το ήθος με το οποίο αντιμετώπισε κάθε πρόκληση.
- Την αρμονική και εποικοδομητική συνεργασία, πάντα προσανατολισμένη στο καλό των παιδιών μας.
«Η συμβολή σας θα παραμείνει ζωντανή στη μνήμη του Σχολείου μας.»
Σας ευχόμαστε ολόψυχα ό,τι καλύτερο στη συνέχεια της προσωπικής, οικογενειακής και επαγγελματικής σας πορείας!
Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη,
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων
31ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας

