Το μεγάλο βήμα προς το Δημοτικό Σχολείο
Με τις χάρτινες τσαντούλες στο χέρι και γεμάτοι χαρά, ενθουσιασμό αλλά και μικρή αδημονία, οι μικροί μας μαθητές πραγματοποίησαν την τελευταία επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στη νέα σχολική βαθμίδα.
Τα παιδιά επισκέφθηκαν τους μεγάλους τους φίλους έχοντας ετοιμάσει μικρά συμβολικά δωράκια, προσφέροντάς τα με πολλή αγάπη. Μαζί τους χάρισαν και το Βιβλίο Συναισθημάτων που δημιούργησαν, με τίτλο «Το μεγάλο βήμα των μικρών ζώων», τόσο σε έντυπη όσο και σε ψηφιακή μορφή.
Βιβλίου Συναισθημάτων : «Το μεγάλο βήμα των μικρών ζώων»
https://read.bookcreator.com/q4L9Ch4JWlhutVKwpoGn1lHTGv83/kfzn0ZlRS9mgo1EOohlR_w
Οι μαθητές του Δημοτικού μάς υποδέχτηκαν θερμά και μας παρουσίασαν την καθημερινότητα του σχολείου τους. Μας έδειξαν βιβλία, τετράδια και σχολικά αντικείμενα, ενώ μικροί και μεγάλοι συνεργάστηκαν σε μια όμορφη δραστηριότητα γραφής: οι μαθητές του Δημοτικού έγραψαν τις λέξεις «ΦΙΛΙΑ» και «ΑΓΑΠΗ» στα τετράδια των φίλων τους και τα νήπια με τη σειρά τους προσπάθησαν να τις αντιγράψουν.
Σε μικρές ομάδες συζήτησαν για τη ζωή στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό, εντοπίζοντας ομοιότητες και διαφορές. Τα παιδιά εξέφρασαν τις απορίες και τους προβληματισμούς σχετικά την καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις στο νέο σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές αλλά και η κυρία Έλενα απάντησαν με υπομονή και χαμόγελο σε κάθε ερώτηση, βοηθώντας τα παιδιά να νιώσουν πιο ασφαλή και οικεία.
Οι απορίες και οι συζητήσεις μας αποτέλεσαν μάλιστα τη βάση για τη δημιουργία ενός μικρού «Βιβλίου Οδηγιών για το Δημοτικό», από τα παιδιά του Δημοτικού.
Η ξενάγηση στους χώρους του σχολείου ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Τα παιδιά επισκέφθηκαν την αίθουσα υπολογιστών, την αίθουσα πειραμάτων, αλλά και τους υπόλοιπους χώρους του σχολείου, ακόμη και τις τουαλέτες, που ήταν ένα από τα βασικά ερωτήματα πολλών παιδιών!
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με χαμόγελα, συζητήσεις και περισσότερη σιγουριά. Τα παιδιά επέστρεψαν στο νηπιαγωγείο πιο ήρεμα και πιο έτοιμα για το μεγάλο τους βήμα, έχοντας πλέον μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την καθημερινότητα του Δημοτικού Σχολείου.
Μια όμορφη εμπειρία γεμάτη συνεργασία, φιλία και προσμονή για όσα καινούρια έρχονται!



























