Μια όμορφη γιορτή λήξης γεμάτη ταξίδια και όνειρα

Με χαμόγελα, τραγούδια και καλοκαιρινή διάθεση ολοκληρώθηκε η φετινή σχολική χρονιά για το 1ο και το 2ο Νηπιαγωγείο Βαθυλάκου.

Τα παιδιά παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο «Η φάλαινα και το σαλιγκάρι», σε επιμέλεια της θεατρικής ομάδας Παραμυθωνία, προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους σε ένα μαγευτικό ταξίδι στις θάλασσες της φαντασίας.

Μεταμορφωμένα σε ναυτάκια, ψαράκια, ιππόκαμπους και αστερίες, τα νήπια συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ένα μουσικοκινητικό ταξίδι, ακολουθώντας τις περιπέτειες της φάλαινας και του σαλιγκαριού. Μέσα από την κίνηση, τη μουσική και το θεατρικό παιχνίδι, τα παιδιά εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους και χάρισαν στο κοινό όμορφες στιγμές συγκίνησης και χαράς.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον χώρο της αυλής του σχολείου και την παρακολούθησαν γονείς, συγγενείς και φίλοι των παιδιών, οι οποίοι χειροκρότησαν θερμά τους μικρούς πρωταγωνιστές για την προσπάθεια και την παρουσία τους.

Ήταν μια όμορφη γιορτή αποχαιρετισμού, γεμάτη χρώματα, συναισθήματα και αναμνήσεις, που θα μας συντροφεύουν μέχρι το επόμενο μας ταξίδι.

IMG 20260604 090534 IMG 20260604 090540 IMG 20260604 090627 IMG 20260604 090914 IMG 20260604 090917 IMG 20260604 091133 IMG 20260604 091433 IMG 20260604 091553 IMG 20260604 091727 IMG 20260604 091732 IMG 20260604 092504 IMG 20260604 092508 IMG 20260604 093214 eik3 eik4 eik5

Ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη διαρκή στήριξη και την πολύτιμη προσφορά του προς τα παιδιά του σχολείου μας.

Στη γιορτή λήξης, ο Σύλλογος προσέφερε σε κάθε παιδί ένα όμορφο κουβαδάκι για τις καλοκαιρινές του εξορμήσεις, καθώς και σακουλάκια με πρωινό γεύμα, χαρίζοντας στα παιδιά χαμόγελα και χαρά.

Οι όμορφες εκπλήξεις όμως δεν σταμάτησαν εκεί. Λίγες ημέρες αργότερα, με πρωτοβουλία του Συλλόγου, ο παγωτατζής επισκέφθηκε το σχολείο μας και στάθμευσε έξω από την αυλή. Τα παιδιά απόλαυσαν λαχταριστό παγωτό στις αγαπημένες τους γεύσεις — βανίλια, σοκολάτα, φράουλα και μπανάνα — και χάρηκαν μια ξεχωριστή καλοκαιρινή στιγμή γεμάτη γλύκα, ενθουσιασμό και χαμόγελα.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την έμπρακτη στήριξη, τη συνεργασία και την αγάπη που δείχνει στα παιδιά μας. Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!

IMG 20260608 100939 IMG 20260604 102024 eik1eik2 IMG 20260604 101944 IMG 20260604 101950 IMG 20260608 103441 IMG 20260608 103637 IMG 20260608 103649 IMG 20260608 104806 IMG 20260608 104814 IMG 20260608 104822 IMG 20260608 104832

Εμπλουτισμός της σχολικής βιβλιοθήκης

Η σχολική μας βιβλιοθήκη εμπλουτίστηκε φέτος με νέους και αξιόλογους τίτλους βιβλίων, οι οποίοι θα αξιοποιηθούν την επόμενη σχολική χρονιά από τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας, εμπλουτίζοντας τις δράσεις φιλαναγνωσίας και τις καθημερινές μαθησιακές εμπειρίες των παιδιών.

Η αγορά των βιβλίων πραγματοποιήθηκε από τα έσοδα που συγκεντρώθηκαν κατά τη χριστουγεννιάτικη δράση των καλάντων, στην οποία συμμετείχαν τα νήπια μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, στο πλαίσιο των δράσεων ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.

Παράλληλα, σημαντική ήταν και η συμβολή μαθητών και οικογενειών που προσέφεραν βιβλία στη σχολική μας μονάδα, ενισχύοντας τη βιβλιοθήκη μας με δωρεές και δείχνοντας έμπρακτα την αγάπη τους για το βιβλίο και την ανάγνωση.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης. Κάθε νέο βιβλίο αποτελεί ένα ακόμη παράθυρο γνώσης, δημιουργικότητας και φαντασίας για τους μικρούς μας αναγνώστες.

IMG 20260616 111258 IMG 20260616 111348 IMG 20260616 111413 IMG 20260616 111443 IMG 20260616 111513 IMG 20260616 111543 IMG 20260616 111613 IMG 20260616 111647 IMG 20260616 111711 IMG 20260616 111738 IMG 20260616 111805 IMG 20260616 111933 IMG 20260616 111957