Μια όμορφη γιορτή λήξης γεμάτη ταξίδια και όνειρα
Με χαμόγελα, τραγούδια και καλοκαιρινή διάθεση ολοκληρώθηκε η φετινή σχολική χρονιά για το 1ο και το 2ο Νηπιαγωγείο Βαθυλάκου.
Τα παιδιά παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο «Η φάλαινα και το σαλιγκάρι», σε επιμέλεια της θεατρικής ομάδας Παραμυθωνία, προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους σε ένα μαγευτικό ταξίδι στις θάλασσες της φαντασίας.
Μεταμορφωμένα σε ναυτάκια, ψαράκια, ιππόκαμπους και αστερίες, τα νήπια συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ένα μουσικοκινητικό ταξίδι, ακολουθώντας τις περιπέτειες της φάλαινας και του σαλιγκαριού. Μέσα από την κίνηση, τη μουσική και το θεατρικό παιχνίδι, τα παιδιά εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους και χάρισαν στο κοινό όμορφες στιγμές συγκίνησης και χαράς.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον χώρο της αυλής του σχολείου και την παρακολούθησαν γονείς, συγγενείς και φίλοι των παιδιών, οι οποίοι χειροκρότησαν θερμά τους μικρούς πρωταγωνιστές για την προσπάθεια και την παρουσία τους.
Ήταν μια όμορφη γιορτή αποχαιρετισμού, γεμάτη χρώματα, συναισθήματα και αναμνήσεις, που θα μας συντροφεύουν μέχρι το επόμενο μας ταξίδι.








































