Πρωτομαγιά στο Νηπιαγωγείο μας
Με αφορμή την Πρωτομαγιά, τα παιδιά γνώρισαν την ομορφιά της άνοιξης μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες εμπνευσμένες από τη φύση. Ζωγράφισαν λουλούδια και πασχαλιές χρησιμοποιώντας μπατονέτες, εφαρμόζοντας την τεχνική του πουαντιγισμού και δημιουργώντας ιδιαίτερα εικαστικά έργα.
Παράλληλα, κατασκεύασαν στεφάνια της Πρωτομαγιάς και λουλούδια από γκοφρέ χαρτί, φέρνοντας την ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα στην τάξη. Στο πλαίσιο της αισθητικής καλλιέργειας, παρατήρησαν έργο του Thomas Marshall, αξιοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης «Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι», και στη συνέχεια δημιούργησαν τις δικές τους συνθέσεις.
Μέσα από τη διαδικασία αυτή, τα παιδιά εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους και ήρθαν σε επαφή με την έννοια της Πρωτομαγιάς ως γιορτής της φύσης και της αναγέννησης.





