-Μαθαίνουμε και γράφουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και το συνθέτουμε (2019):
-Παιχνίδι στα τραπεζάκια, πλαστελίνη και ζωγραφική στο πάτωμα (ενώνουμε τις ζωγραφιές μας)- 2019:
-Κατασκευές με Lego και άλλα (2019):
-Παίζουμε επιτραπέζια, puzzle, παιχνίδια μαθηματικών, “επίσκεψη στο επιτραπέζιο αγρόκτημα” (2019) :
-Σχ. έτος 2021-22: Διάφορες συνθέσεις με μαργαρίτες, Lego, puzzles:
-Κατασκευές με δομικό υλικό -ξύλινα τουβλάκια, τσάι στο κουκλόσπιτο, παιχνίδι με τα ζωάκια στο αγρόκτημα:
-Παρκάρουμε τ΄ αυτοκινητάκια στο parking, παίζουμε με την πλαστελίνη.Η ενασχόληση με την πλαστελίνη είναι πάντα δημιουργική και διασκεδαστική, ασκεί τη λεπτή κινητικότητα των δαχτύλων αλλά και τη φαντασία των παιδιών (2021-22):
-Επιτραπέζια παιχνίδια μαθηματικών (αντιστοίχησης, αρίθμησης) (2021-22):
-Τα βιβλία είναι σταθερά στα ενδιαφέροντα των παιδιών, όπως και τα παζλ, οι κατασκευές με ξύλινο και πλαστικό δομικό υλικό, που καλλιεργούν τη φαντασία των παιδιών και τους οδηγούν σε εντυπωσιακά αποτελέσματα και ευχάριστη δημιουργική απασχόληση (2021-22):
-Μας αρέσουν και τα παιχνίδια στον υπολογιστή, τα οποία μαθαίνουμε και στην κούκλα “Λιλίκα” που επισκέφτηκε την τάξη μας:
-Ζωγραφίζουμε στο καβαλέτο(2019):
-Παίζουμε στο μαγαζάκι(2019):
-Σχηματίζουμε με το σώμα μας το γράμμα Ο,ο (2019):
-Παίζουμε κουκλοθέατρο(2019 κ 2021):
-Χορεύουμε και παίζουμε μουσικοκινητικά παιχνίδια (2019 κ 2021):
-Γνωριμία με την Αγγλία (παρουσίαση μητέρας μαθήτριας, που κατάγεται από κει) -2019:
-Την ευχαριστήσαμε με μια ομαδική κάρτα που ετοίμασαν τα παιδιά:
-“Διαβάζουμε”, βλέπουμε και συζητάμε για τα βιβλία (2019):
Κρατάμε αποστάσεις στην Covid -19 εποχή… (σχ. έτος: 2020 -21)
-Προτάσεις παιχνιδιών λεπτής κινητικότητας και για το σπίτι: