ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Σας προσκαλούμε όλους να ενημερωθείτε για την εκπαιδευτική
διαδικασία στο νηπιαγωγείο και την πρόοδο των παιδιών την Τετάρτη 13
Νοεμβρίου 2024 στις 17:30 από τις νηπιαγωγούς των τμημάτων.
Σας προσκαλούμε όλους να ενημερωθείτε για την εκπαιδευτική
διαδικασία στο νηπιαγωγείο και την πρόοδο των παιδιών την Τετάρτη 13
Νοεμβρίου 2024 στις 17:30 από τις νηπιαγωγούς των τμημάτων.
“Μπατλό ο Δράκος”
Ο μικρός δράκος Μπατλό φτάνει σε μια φτωχική πόλη. Οι άνθρωποι παίρνουν μια τρομάρα! Όλοι τρέχουν να κρυφτούν στα σπίτια τους σαν κυνηγημένοι. Μα, γιατί τον φοβούνται τόσο; Τον φοβούνται γιατί θεωρούν ότι είναι ένας ξένος, πολύ διαφορετικός από όλους τους κατοίκους, που ήρθε να ταράξει την ησυχία τους. Ο Μπατλό νιώθει πολύ μόνος και ανεπιθύμητος. Τι θα κάνει, όμως, ο Μπατλό για να τον συμπαθήσουν;
Γιατί προτιμάμε την ειρήνη κι όχι τον πόλεμο;
Ποιες αρνητικές συνέπειες έχει ο πόλεμος;
Αφού μιλήσαμε στη παρεούλα για τις αξίες της ειρήνης και τις αρνητικές συνέπειες του πολέμου τα παιδιά αποτύπωσαν τις σκέψεις τους στο χαρτί και ζωγράφισαν όπως σκέφτονται τον πόλεμο και την ειρήνη.
Όταν κάνουνε πόλεμο
η γη έχει πονόλαιμο
πονάει η καρδιά της
και κλαίνε τα παιδιά της
κι όλο κάνουνε πόλεμο
κι άντε με τον πονόλαιμο
τον άρρωστο λαιμό της
από τον πόλεμο της.
Ενάντια στον πονόλαιμο
στον πόνο και στον πόλεμο
υπάρχει μια ασπιρίνη
άνθρωποι, πέστε ΕΙΡΗΝΗ.
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με αποφάση του συλλόγου διδασκουσών την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, θα γίνει γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Τα παιδιά θα έρθουν στις 8:30 π.μ. χωρίς τσάντες και θα αποχωρήσουν στις 9:30 π.μ. Το νηπιαγωγείο δεν θα λάβει μέρος στην παρέλαση.
Τμήμα 1 :
Κάθε πρωί μόλις έρχονται τα παιδιά οργανώνουν το παιχνίδι τους στις γωνιές δραστηριοτήτων ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους.
ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ
1. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΥΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΙΣΗΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
Τα νήπια ρίχνουν το ζάρι με τα χρώματα και πρέπει να πιάσουν το “σκουληκάκι”(σύρμα πίπας) με το συγκεκριμένο χρώμα (ταύτιση χρωμάτων) χρησιμοποιώντας ένα μανταλάκι (μυϊκή ενδυνάμωση). Νικητής είναι αυτός που θα μαζέψει τα περισσότερα σκουληκάκια.
2. ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΓΡΑΦΗΣ
Προσπαθήσαμε να πλέξουμε με χαρτόνια και υφασμάτινες λωρίδες και να περάσουμε το κορδόνι στις τρυπούλες των σχεδίων.
Έτσι δυναμώνουμε τα δαχτυλάκια μας και συντονίζουμε τα μάτια με το χέρι μας (οπτικοκινητικός συντονισμός). Τα νήπια ενισχύουν τις δεξιότητές τους μέσα από ποικίλες προγραφικές ασκήσεις, αλλά και με την αναγνώριση και γραφή του ονόματός τους.
3.ΧΡΗΣΗ ΨΑΛΙΔΙΟΥ
Το κόψιμο με το ψαλίδι είναι μια ευχάριστη άσκηση που προετοιμάζει το χέρι για τη γραφή. Είναι επίσης ένας τρόπος συγκέντρωσης και καλλιέργειας της υπομονής και της επιμονής.
Το πρώτο κοινωνικοποιητικό πέρασμα από το σπίτι στο σχολείο (1η φοίτηση) είτε από το ένα σχολείο σε ένα νέο της επόμενης βαθμίδας (από τον παιδικό σταθμό στο νηπιαγωγείο) αποτελεί μια διαδικασία πρωτόγνωρων συνθηκών και αλλαγών, όχι πάντα εύκολη.
Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μια διαδικασία αλλαγής αποχωρισμού και αποχαιρετισμού, υποδοχής και αποδοχής και βεβαίως προσαρμογής σε ένα νέο άγνωστο πλαίσιο με διαφορετικές απαιτήσεις. Τόσο οι αντιδράσεις όσο και οι επιπτώσεις ποικίλουν κατά περίπτωση και είναι λιγότερο ή περισσότερο έντονες, έκδηλες ή μη, και σχετίζονται με ένα πλέγμα παραγόντων, όπως η ετοιμότητα της οικογένειας, του σχολείου από το οποίο φεύγει το παιδί (παιδικού σταθμού) και του σχολείου στο οποίο εισέρχεται. Εξαρτάται τέλος, σε σημαντικότατο βαθμό από το επίπεδο ανάπτυξης των ατομικών δεξιοτήτων του παιδιού που θεωρούνται απαραίτητες για τη φοίτησή του στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα (νηπιαγωγείο). Κύριες προκλήσεις που καλείται να διαχειριστεί το παιδί κατά τη μετάβασή του στο νέο σχολικό πλαίσιο είναι:
Οι αποτελεσματική αντιμετώπιση των προκλήσεων αυτών, επιδρά θετικά στην εξέλιξη και την πρόοδό του με βασικά “υλικά” τις ικανότητες, τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τα όνειρα για το μέλλον αλλά και την αναγκαία επιστράτευση της φαντασίας, εμείς οι νηπιαγωγοί ευελπιστούμε από τις πρώτες μέρες του σχολικού έτους να ενισχύσουμε τους μαθητές μας ώστε να αντέχουν και να διαχειρίζονται τις αλλαγές της ζωής και μέσα από αυτές να εξελίσσονται και να προοδεύουν.
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Τμήμα 1 και Τμήμα 2:
Κ ι αφού ενημερώθηκαν αναλυτικά οι γονείς για την λειτουργία του σχολείου, οι μικροί μας μαθητές πήραν ένα γράμμα με το μυστικό που θα τους ελαφρύνει το άγχος για το αυριανό ξεκίνημα τους στο νηπιαγωγείο!
Για ένα χαρούμενο ξεκίνημα μιας δημιουργικής χρονιάς:
Τμήμα 1:
Τμήμα 2:
Τμήμα 1:
Ο ΔΡΑΚΟΣ ΚΑΛΟΚΑΡΔΙΟΣ
Ο δράκος Καλοκάρδιος χάρηκε πολύ με τους κανόνες της τάξης μας. Κι εμείς του υποσχέθηκαμε να τους ακολουθούμε πάντα βάζοντας το σημαδακι μας στο χαρτόνι του. Ο δράκος Καλοκάρδιος πετά πολύ ψηλά, κοιτάζει τη τάξη μας και λάμπει από χαρά, γιατί όλα τα παιδά τους κανόνες τους τηρούν κι όλα τα παιχνίδια τακτοποιούν, κι όλοι μαζί μια αγκαλιά ο ένας τον άλλον βοηθά. Έτσι ο δράκος αντί για φωτιά καρδούλες μοιράζει και χαμογελά!!! 🙂
Τμήμα 2:
Ο ΛΥΚΟΣ
Ο λύκος που τα σωστά τον κάνουν να χαμογελά μέσα από τους γρίφους του, συμφωνήσαμε κι είπαμε τους κανόνες της τάξης μας.