ΑΠΟΚΡΙΕΣ
Οι Απόκριες είναι μια γιορτή γεμάτη σερπαντίνες, κομφετί, χρώματα, γέλια και τραγούδια που την περιμένουν όλοι με χαρά. Οι μικροί μαθητές μας γνώρισαν τα ήθη και τα έθιμα της αποκριάτικης περιόδου, της Τσικνοπέμπτης, της Καθαράς Δευτέρας, χόρεψαν το γαϊτανάκι, πήδηξαν πάνω από αυτοσχέδια φωτιά, δημιούργησαν πολλές κατασκεύες, παρακολούθησαν την κατασκευή του αερόστατου, έπαιξαν και διασκέδασαν με την ψυχή τους!
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για τα φαγήτα που πρόσφεραν ώστε να πραγματοποιήθει το αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας, τον κ. Χρ. Λάγιο για την συμμέτοχη του στο ψήσιμο την Τσικνοπέμπτη και τον κ. Β. Μαζιώτη για την επιμέλεια και την κατασκευή του αερόστατου.
ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ




























































































































































































































































































































































