ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ!

            Αγαπητοί γονείς και παιδιά, γεια σας και καλή εβδομάδα! 

   Ελπίζουμε να περάσατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και να ήσασταν τυχεροί ώστε να κάνατε και μια μικρή βολτίτσα έξω από το σπίτι!

 » (συνέχεια…)

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ!

Αγαπητοί γονείς κι αγαπημένα μας παιδιά,

Σας καλωσορίζουμε στο νέο ιστολόγιο του σχολείου μας που μόλις δημιουργήθηκε.

Λόγω της παρούσης κατάστασης για την αντιμετώπιση του επιθετικού ιού και την αναγκαστική παραμονή μας στο σπίτι, αναγκαστήκαμε να απομακρυνθούμε από τον φυσικό χώρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Υποκατάστατο αυτής αναμφισβήτητα δεν υπάρχει.

 » (συνέχεια…)