ΦΥΛΛΑ ΤΟΥ…ΔΡΟΜΟΥ!
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΟΛΑΖ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΖΩΑΚΙΑ
ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΧΑΡΤΟΝΙΩΝ
ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΧΑΡΤΟΝΙΩΝ
Στο νηπιαγωγείο μας μαθαίνουμε να αξιοποιούμε τη φαντασία μας και κάθε πιθανό πόρο.
Διαχειριζόμαστε τα υλικά μας με σύνεση.
Μαθαίνουμε
πως η δημιουργικότητα μας μπορεί να εκφραστεί με οποιοδήποτε τρόπο και σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Όλα είναι όμορφα αν τα φτιάχνουμε με αγάπη!!
ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ, ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ
ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΜΙΑ..ΜΑΣΚΟΤ!
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2021-22. Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής.
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2021-22. “Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτεια του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής”.
Για το εργαστήριο 4, σας προτείνουμε ένα ποιηματάκι και φύλλο εμπέδωσης, δύο σε ένα.
ΤΡΟΦΟΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ
Γιατί στο νηπιαγωγείο μαθαίνουμε με χαρά!!
ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΡΟΣ
ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΡΟΣ_ STEM ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
Γνωρίσαμε τον ελληνικό μύθο για το Δαίδαλο και τον Ίκαρο, που ενέπνευσε την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία να ονομάσει έτσι τη Σχολή Ικάρων.
https://www.haf.gr/career/academies/haf-academy/history/daedalus-icarus/
Μπορείτε να δείτε το μύθο ΕΔΩ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ “ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΡΟΣ” https://www.youtube.com/watch?v=dZrgjKjWeQs
Το πέταγμα του Ίκαρου ενέπνευσε και εμάς να ασχοληθούμε με χωρικές σχέσεις ΠΑΝΩ- ΚΑΤΩ -ΑΝΑΜΕΣΑ-ΨΗΛΑ- ΧΑΜΗΛΑ.
Μετά το ψυχοκινητικό κομμάτι που μας βοήθησε να βιώσουμε με το σώμα μας στο χώρο τις παραπάνω έννοιες,
ακολούθησε το παρακάτω φύλλο εμπέδωσης.
Τα παιδιά κλήθηκαν να σχεδιάσουν στο χαρτί τους τη θάλασσα “ΚΑΤΩ” και τον ουρανό “ΠΑΝΩ”.
Κατόπιν να τοποθετήσουν το μικρό Ίκαρο ” ούτε πολύ ΨΗΛΑ, ούτε πολύ ΧΑΜΗΛΑ” , αλλά “ΑΝΑΜΕΣΑ” σε ουρανό και θάλασσα,
όπως τον συμβούλεψε ο πατέρας του ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ, ώστε να μην κινδυνεύσει.
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
Τα νήπια έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τα πειράματα και την επιστήμη στο νηπιαγωγείο.
Έτσι, μέσα από τη θεματική επεξεργασία, τα παιδιά ελκύονται να συμμετέχουν με μεγαλύτερο ενθουσιασμό
και μαθαίνουν δύσκολες έννοιες όπως λ.χ. της φυσικής.
Ποιες ιδιότητες έχει το κερί όταν θερμανθεί ή όταν ψύχεται;
Τι να κάνουμε για να λιώσει το κερί;
Πως ο Δαίδαλος κόλλησε με αυτή τη μέθοδο τα φτερά;
Μήπως είναι μόνο ένας μύθος; Ας κάνουμε τις υποθέσεις μας.
Δεν μένει λοιπόν παρά να δοκιμάσουμε να το ανακαλύψουμε.
Αυτό λέγεται πείραμα.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ
Ημέρα μας έκλεισε με μια απλή κατασκευούλα για τη γιορτή της Πολεμικής Αεροπορίας και των Αγγέλων,
που γίνεται με χρωματιστές λωρίδες χαρτονιού, χωρίς πατρόν (krokotac) και επαναχρησιμοποίηση πλαστικών καπακιών.
Γιόρταζαν αρκετά νηπιάκια μας. Χρόνια πολλά παιδάκια!!!
Χρόνια Πολλά και στα Ελληνικά Φτερά!!!
Η κουκουβάγια “Φθινοπωρούλα”
Η κουκουβάγια “Φθινοπωρούλα”
‘Αλλαξε ο καιρός…..
και είναι ωραίοι οι περίπατοι στη φθινοπωρινή φύση…
Η αυλή μας γέμισε πεσμένα φύλλα …..
Τα πεσμένα φύλλα της αυλής έγιναν μια φθινοπωρινή κατασκευή…

Η κουκουβάγια “Φθινοπωρούλα”!
Και πόσα δεν ξέρει η κουκουβάγια μας για το φθινόπωρο…..
Ήρθε και θρονιάστηκε στην καρέκλα της κυρίας μας….







































