17 Νοέμβρη, οι μικροί μαθητές μαθαίνουν για το Πολυτεχνείο, ζωγραφίζουν, τραγουδούν, δημιουργούν και στο τέλος συνθέτουν τη δική τους μελωδία της Δημοκρατίας.
H κλασική πλέον Ντενεκεδούπολη της Ε. Φακίνου βοηθάει χρόνια τώρα τα μικρά παιδιά να καταλάβουν το νόημα της Δημοκρατίας και τα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Φέτος προσκαλέσαμε τους φίλους μας από το Ειδικό νηπιαγωγείο για να παίξουμε κουκλοθέατρο και να τραγουδήσουμε όλοι μαζί με τα μικρά ντενεκεδάκια.
Αποχαιρετιστήρια Καλοκαιρινή γιορτή 2024 Η ιδέα φέτος ήταν να προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε στους γονείς με τη μορφή παράστασης, ένα μέρος από την καθημερινότητα μας στο Νηπιαγωγείο, Ελεύθερες Δραστηριότητες, συμβολικό παιχνίδι, Εργαστήρια Δεξιοτήτων ( Κυκλοφοριακή αγωγή και η Γη γυρίζει) και τέλος το σχέδιο Δράσης μας για τον Αλληλοσεβασμό και τη Διαφορετικότητα μέσα από το συμβολισμό του Ουράνιου τόξου, την Αποδοχή, τη Συνεργασία και την Ελπίδα. Για σκηνικό χρησιμοποιήσαμε τις ομαδικές εργασίες μας.
“Του πατέρα μου τ’ αμάξι” και “το σαραβαλάκι μου” από το εργαστήριο Κυκλοφοριακής Αγωγής
Όλοι διαφορετικοί, όλοι μοναδικοί, όλοι ίσοι
Συμβολικό παιχνίδι, Νανούρισμα από τα προνήπια μας, με τις μελωδίες από το “βασιλιά Ντο” του Μίμη Πλέσσα και “Νάνι του Ρήγα το παιδί” του Μάνου Χατζηδάκι.
Τα μεγάλα μας νήπια σαν χάρτινα καραβάκια αποχαιρετούν το πρώτο τους λιμάνι, το νηπιαγωγείο και τραγουδούν για τα όνειρά τους
Φτιάξαμε μάσκες λιοντάρι, εμπνευσμένοι από τους άθλους του Ηρακλή,
Φτιάξαμε κλόουν μόμπιλε, κουκουβάγιες κηροπήγια με φαντάσματα, καπέλα εποχής και μάσκες…
Ζωγραφίσαμε, σε φύλλα εργασίας αλλά και ελευθέρα
Και κλείσαμε την όμορφη αυτή περίοδο με το αποκριάτικο πάρτι στο σχολείο μας, μασκαράδες, καραμελο πόλεμος, μπόουλινγκ με κορύνες κλόουν, γαϊτανάκι, το καρναβάλι των ζώων, και πολύς χορός… και του χρόνου!!!
Τον στολισμό του δέντρου με τα στολίδια να ζωντανεύουν και να δίνουν τις ευχές τους, παρουσιάσαμε στους γονείς την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου το πρωί. Μπάλες, Φωτάκια, Καμπανάκια, το Αστέρι και ο Άγγελος και το Ρολόι – Αφηγητής, χόρεψαν και τραγούδησαν ελληνικά αλλά και Αγγλικά… χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα.
Τη γιορτή μας έκλεισε ο Άη Βασίλης που μας έφερε τα δώρα του, αφού πριν του είχαμε στείλει τα γράμματά μας
μιλήσαμε για τις χαρές που φέρνει η ειρήνη και τις λύπες και τα κακά του πολέμου. Ζωγραφίσαμε ομαδικά και ατομικά τη χώρα του πολέμου και τη χώρα της ειρήνης και φτιάξαμε το δικό μας ποίημα για την Ειρήνη.
Η καλοκαιρινή μας γιορτή είχε θέμα ναυτικό… ¨Τα ναυτάκια” εμπλουτισμένα με τραγούδια και χορευτικά από τον ελληνικό κινηματογράφο. Στην αίθουσα του σχολείου μας, με καλεσμένους τους γονείς μας, αποχαιρετίσαμε τη σχολική χρονιά που τελειώνει, με τον καλύτερο τρόπο. Οι καλοκαιρινές μας ζωγραφιές έγιναν μέρος του σκηνικού και στο τέλος τα νήπια πήραν τους φακέλους με τις εργασίες τους και τα δωροχωνάκια της κυρίας.
Πρώτη μέρα της Άνοιξης. Φτιάξαμε χελιδόνια, ζωγραφίσαμε και μάθαμε να τραγουδάμε τα χελιδονίσματα και επισκεφτήκαμε τα γειτονικά μας νηπιαγωγεία για να τους αναγγείλουμε οτι ήρθε η Άνοιξη!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.