Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-24

Συνοπτική παρουσίαση ετήσιου σχεδίου δράσης

“Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 2023-24”

1ος θεματικός κύκλος – Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

Τμήμα 1 , Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4

Θέμα: «Νηπίων Παιδεία, το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία»

Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο (7 εβδομάδων συνολικά)

Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος

Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου

Αξιολόγηση: Ερωτηματολόγια διερεύνησης – αποτίμησης,  Δημιουργήματα μαθητών/τριών –  Παραγόμενο υλικό

Συνεργαζόμενοι Φορείς: Δημοτική βιβλιοθήκη

2ος θεματικός κύκλος – Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4

Θέμα: « Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» – Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για γερό σώμα και μυαλό δυνατό.

Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο (7 εβδομάδων συνολικά)

Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου,

Αξιολόγηση: Ερωτηματολόγια διερεύνησης – αποτίμηση, Δημιουργήματα μαθητών/τριών –  Παραγόμενο υλικό

Συνεργαζόμενοι Φορείς:

  1. Δίκτυο Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας – Βιωματικό εργαστήρι «Υγιεινή χεριών»
  2. Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας «Στοματική υγεία και διατροφή»

3ος θεματικός κύκλος – Φροντίζω το περιβάλλον

Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4

Θέμα: «Φύλαξέ το μην το πετάς, ανακύκλωσε με εμάς»

Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο (7 εβδομάδων συνολικά)

Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος

Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου,  δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.

Αξιολόγηση: Ερωτηματολόγια διερεύνησης – αποτίμησης, Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό

Συνεργαζόμενοι Φορείς: Ελληνική εταιρεία προστασίας της φύσης,  Σύλλογος παραπληγικών και κινητικά αναπήρων Ν.Πέλλας

4ος θεματικός κύκλος – Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4

Θέμα: « STE(A)M και εκπαιδευτική ρομποτική μεσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο (7 εβδομάδων συνολικά)

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου, δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.

Αξιολόγηση: Ερωτηματολόγια διερεύνησης – αποτίμηση,  Δημιουργήματα μαθητών/τριών –  Παραγόμενο υλικό

Συνεργαζόμενοι Φορείς:

1.Λαογραφικό Μουσείο «Τα εργαστήρια του νερού»

2.Εταιρεια Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης ΑΕ «Ο κύκλος της αποχέτευσης στη Θεσσαλονίκη»

3. Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης – Οικολογικά σχολεία

Yπεύθυνη συντονισμού και οργάνωσης των εργαστηρίων ορίζεται η εκπαιδευτικός Δούγαλη Κωνσταντίνα και επικουρικά η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου:Μαρία Μαγκίρογλου

Την Ομάδα σχεδιασμού των εργαστηρίων απαρτίζουν τα μέλη:

  1. Βελισσαρίου Αγγελική
  2. Δούγαλη Κωνσταντίνα
  3. Νανούση Κυριακή
  4. Τοζακίδου Ζουμπουλιά

Η χρονολογική σειρά υλοποίησης των εργαστηρίων ανά θεματικό κύκλο ενδέχεται να τροποποιηθεί για τη  σύμπλευση των δραστηριοτήτων με τα προγράμματα e-Twinning σχολικού έτους 2023-24.

Από τη Διεύθυνση