Συνοπτική παρουσίαση ετήσιου σχεδίου δράσης
“Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 2023-24”
1ος θεματικός κύκλος – Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
Τμήμα 1 , Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4
Θέμα: «Νηπίων Παιδεία, το πρώτο βήμα στη Δημοκρατία»
Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο (7 εβδομάδων συνολικά)
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος
Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου
Αξιολόγηση: Ερωτηματολόγια διερεύνησης – αποτίμησης, Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό
Συνεργαζόμενοι Φορείς: Δημοτική βιβλιοθήκη
2ος θεματικός κύκλος – Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4
Θέμα: « Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» – Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για γερό σώμα και μυαλό δυνατό.
Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο (7 εβδομάδων συνολικά)
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος
Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου,
Αξιολόγηση: Ερωτηματολόγια διερεύνησης – αποτίμηση, Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό
Συνεργαζόμενοι Φορείς:
- Δίκτυο Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας – Βιωματικό εργαστήρι «Υγιεινή χεριών»
- Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας «Στοματική υγεία και διατροφή»
3ος θεματικός κύκλος – Φροντίζω το περιβάλλον
Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4
Θέμα: «Φύλαξέ το μην το πετάς, ανακύκλωσε με εμάς»
Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο (7 εβδομάδων συνολικά)
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος
Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου, δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.
Αξιολόγηση: Ερωτηματολόγια διερεύνησης – αποτίμησης, Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό
Συνεργαζόμενοι Φορείς: Ελληνική εταιρεία προστασίας της φύσης, Σύλλογος παραπληγικών και κινητικά αναπήρων Ν.Πέλλας
4ος θεματικός κύκλος – Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Τμήμα 1, Τμήμα 2, Τμήμα 3, Τμήμα 4
Θέμα: « STE(A)M και εκπαιδευτική ρομποτική μεσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
Διάρκεια: 7 εργαστήρια μίας διδακτικής ώρας έκαστο (7 εβδομάδων συνολικά)
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος
Στόχοι: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων 4cs, δεξιοτήτων νου, δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.
Αξιολόγηση: Ερωτηματολόγια διερεύνησης – αποτίμηση, Δημιουργήματα μαθητών/τριών – Παραγόμενο υλικό
Συνεργαζόμενοι Φορείς:
1.Λαογραφικό Μουσείο «Τα εργαστήρια του νερού»
2.Εταιρεια Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης ΑΕ «Ο κύκλος της αποχέτευσης στη Θεσσαλονίκη»
3. Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης – Οικολογικά σχολεία
Yπεύθυνη συντονισμού και οργάνωσης των εργαστηρίων ορίζεται η εκπαιδευτικός Δούγαλη Κωνσταντίνα και επικουρικά η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου:Μαρία Μαγκίρογλου
Την Ομάδα σχεδιασμού των εργαστηρίων απαρτίζουν τα μέλη:
- Βελισσαρίου Αγγελική
- Δούγαλη Κωνσταντίνα
- Νανούση Κυριακή
- Τοζακίδου Ζουμπουλιά
Η χρονολογική σειρά υλοποίησης των εργαστηρίων ανά θεματικό κύκλο ενδέχεται να τροποποιηθεί για τη σύμπλευση των δραστηριοτήτων με τα προγράμματα e-Twinning σχολικού έτους 2023-24.
Από τη Διεύθυνση




