Παρακολουθήσαμε στο σχολείο μας μία θεατρική παράσταση και συγκεκριμένα τρία παραμύθια των αδελφών Γκριμ. Οι μαθητές διασκέδασαν πολύ!!!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Έφτασε και Δεκέμβρης, ο μήνας των Χριστουγέννων!!! Στο σχολείο μας ο μήνας αυτός ήταν γεμάτος με χριστουγεννιάτικες κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά και προετοιμασία για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Μιλήσαμε επίσης για τον πολιούχο μας τον Άγιο Νικόλαο και φτιάξαμε κι ένα καράβι και παρακολουθήσαμε την παράσταση “Ο τσαγκάρης και το ξωτικό των Χριστουγέννων”. Το σχολείο μας τις τελευταίες μέρες μύρισε “Χριστούγεννα” με τους μαθητές μας να φτιάχνουν νόστιμα, μυρωδάτα χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια!!!
Σας ευχόμαστε καλές γιορτές!!!
ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
Με αφορμή τη θεατρική παράσταση που είδαμε στο σχολείο μας “Ο οδοντοχαλάστρας και η γλυκοσυμμορία του” μιλήσαμε για τα δόντια μας, ποιες τροφές μας κάνουν καλό και ποιες τα χαλάνε. Είδαμε πως βουρτσίζουμε σωστά τα δόντια μας. Διαβάσαμε παραμύθια και κάναμε τις δικές μας κατασκευές: το στόμα μας με πλαστελίνη και τα δοντάκια μας με φασολάκια και τρισδιάστατα δοντάκια για να θυμόμαστε τα βήματα που πρέπει να ακολουθούμε αν θέλουμε τα δοντάκια μας να είναι γερά.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Αφού μιλήσαμε για το Πολυτεχνείο μέσα από φωτογραφικό υλικό, διαβάσαμε παραμύθια για να κατανοήσουν τα παιδιά τις δύσκολες έννοιες ‘δημοκρατία-δικτατορία”. Οι μαθητές δημιούργησαν την πύλη του πολυτεχνείου με τη μέθοδο της χαρακτικής. Επίσης, εφόσον οι μαθητές ήταν εξοικειωμένοι με τα γλυπτά, παρατηρώντας τα γλυπτά της Ηλιούπολης στην θεματική της 28ης Οκτωβρίου, δημιούργησαν ένα ομαδικό γλυπτό. Έφτιαξαν τους φοιτητές του Πολυτεχνείου, χρησιμοποιώντας αλουμινόχαρτο. Το αποτέλεσμα….εντυπωσιακό!!!
Συλλογικός προγραμματισμός 2024-2025
Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας
Σχολική Μονάδα: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ – 9050889
Σχολικό Έτος: 2024 – 2025
Ημερομηνία Εξαγωγής: 16/10/2024
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Στόχος Βελτίωσης: Ανάδειξη του κεντρικού ρόλου των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών στην εκπαιδευτική διαδικασία, στη διδασκαλία και τη μάθηση.
Κριτική ανάλυση των νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και των γενικότερων στοχεύσεών τους, της επιρροής που έχουν στη διδασκαλία και τη μάθηση αλλά και στη σχολική αποτυχία, ιδιαίτερα σε μαθητές/τριες όπου οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες και το μορφωτικό κεφάλαιο των οικογενειών τους εμποδίζουν την οικοδόμηση της γνώσης. Κριτική προσέγγιση του περιεχομένου των νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, των αξιών που προβάλλουν αλλά και των διδακτικών στόχων που θέτουν.
Αναστοχασμός για τα βασικά στοιχεία που πρέπει να χαρακτηρίζουν τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών του Νηπιαγωγείου, ώστε να συμβάλλουν θετικά στην ολόπλευρη ανάπτυξη και τη διαμόρφωση της κριτικής σκέψης των μαθητών/τριών.