…”Φέτος στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τα δικαιώματα των παιδιών, αξιοποιώντας το υλικό του Συνήγορου του Παιδιού, του κ. Γ. Μόσχου, το Δεντρόσπιτο με τα ζωάκια των δικαιωμάτων. Επιλέξαμε να εστιάσουμε στο δικαίωμα του παιδιού στο παιγνίδι, ένα δικαίωμα θεμελιώδες, που ανοίγει τον δρόμο για την έκφραση, τη φιλία, την επαφή με τη φύση, την ανακάλυψη του κόσμου και την ανάπτυξη της δημιουργικότητας.
Μέσα από αυτήν την αφετηρία, τα παιδιά μας έμαθαν να εκφράζουν ανάγκες και επιθυμίες με απλά υλικά και καθαρή φωνή. Συνδέσαμε το θέμα με τη δράση μας “Παιγνίδια για παιδικές χαρές”, την οποία είδατε στο Μουσείο Εθνικής Αντίστασης και στο χώρο του νηπιαγωγείου. Έτσι ανοίξαμε μαζί τους, ένα πρώτο μονοπάτι διεκδίκησης: να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και να τα υπερασπίζονται με σεβασμό και αυτοπεποίθηση.
Καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι εμπειρίες μας γίνονταν σπόροι για νέες ιδέες. Η επίσκεψή μας στον Εθνικό κήπομας έφερε πιο κοντά στη φύση και μας ενέπνευσε να φανταστούμε έναν χώρο παιχνιδιού γεμάτο φως, χρώμα και ζεστασιά. Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα της γιορτής μας.
Αυτόν τον ιδανικό χώρο- έναν τόπο για ελεύθερο παιγνίδι, για φιλίες, για ανακαλύψεις- τον αναγνωρίσαμε στον Κήπο του Εγωιστή Γίγαντα, από το γνωστό παραμύθι. Σήμερα τα παιδιά θα σας παρουσιάσουν τη δική τους εκδοχή: διεκδικούν τον δικό τους χώρο, τον κήπο τους, έναν κήπο όπου είναι καλοδεχούμενα, όπου η φύση γίνεται μια μεγάλη αγκαλιά που χωράει όλους, και όπου το μεγάλωμά τους μετριέται τρυφερά, όπως αλλάζουν οι εποχές.”…












































































