6 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού.

Σήμερα ασχοληθήκαμε με το θέμα του σχολικού εκφοβισμού. Στόχος μας να καλλιεργήσουμε από νωρίς τις αξίες της ενσυναίσθησης   της αποδοχής και της καλοσύνης.Μέσα από σχετικά παραμύθια βίντεο ,και κουβεντούλα μάθαμε  για τη σημασία της φιλίας και του σεβασμού προς τους άλλους.

 

1741262232081 17412622320871741262232092

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026.



Λήψη αρχείου

 

Εγγραφές σχολικού έτους 2025-2026.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από :

Την Τετάρτη 5 Μαρτίου έως και την Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025.

 Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133).

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

  • Για την είσοδο στην Υπηρεσία θα χρειαστείτε τους κωδικούς Taxisnet σας.
  • Σε περίπτωση εγγραφής στο Ολοήμερο, τσεκάρετε το αντίστοιχο πεδίο στην ηλεκτρονική αίτηση.
  • Προσοχή! Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η συναίνεση του έτερου γονέα με υπεύθυνη δήλωσή του, η οποία θα προσκομιστεί στο Νηπιαγωγείο και μπορείτε να τη βρείτε εδώ ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ-ΕΤΕΡΟΥ-ΓΟΝΕΑ

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της .Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. 

Β. Προσκόμιση, κατόπιν ραντεβού, στο Νηπιαγωγείο των παρακάτω δικαιολογητικών:

  1. Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (συμβόλαιο σπιτιού ή λογαριασμός ρεύματος, σταθερής τηλεφωνίας/ίντερνετ, ΔΕΥΑΙ).
  2. Την υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης ετέρου γονέα που αναφέρθηκε παραπάνω.
  3. Βιβλιάριο υγείας παιδιού ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο να αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  4. Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή/-τριας συμπληρωμένο από νοσοκομείο ή ιδιώτη παιδίατρο, στο οποίο θα πιστοποιείται ότι έχει πραγματοποιηθεί ο υποχρεωτικός εμβολιασμός του παιδιού σας και το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ (ΑΔΥΜ)
  5. To πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/-τριας θα αντληθεί μέσα από το πληροφοριακό σύστημα myschool.Για τους αλλοδαπούς μαθητές το πιστοποιητικό γέννησης θα πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένο.
  6. Σε περίπτωση αναπηρίας ή ύπαρξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών του παιδιού σας, γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ, δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει.
  7. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση εγγραφής στο Ολοήμερο, εκτός από το να τσεκάρετε το αντίστοιχο κουτάκι στην ηλεκτρονική αίτηση που θα υποβάλετε, απαιτείται να συμπληρώσετε και την έντυπη αίτηση που θα βρείτε  εδώ ΑΙΤΗΣΗ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ  ,  

, η οποία και προσκομίζεται στο Νηπιαγωγείο, μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά έγγραφα που αναφέρονται παραπάνω. Σας γνωρίζεται ότι, εφόσον επιλέξετε συμμετοχή στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα, το παιδί σας δικαιούται συμμετοχή και στο πρόγραμμα πρωινής ζώνης, κατά το οποίο η προσέλευση στο Νηπιαγωγείο γίνεται αυστηρά από 7.45 π.μ. έως 8.00 π.μ.

Οι μαθητές που θα φοιτήσουν στο Β΄ έτος του Νηπιαγωγείου εγγράφονται αυτεπάγγελτα.

Κατά την υποβολή των παραπάνω έντυπων αιτήσεων, υπεύθυνων δηλώσεων και δικαιολογητικών απαιτείται προηγούμενη επικοινωνία με το Νηπιαγωγείο, ώστε να οριστεί συγκεκριμένη ημέρα και ώρα κατά την οποία θα μπορείτε να προσέλθετε, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή του παιδιού σας στο Σχολείο. Παρακαλείστε κατά την ημέρα και ώρα που θα οριστεί, να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία ώστε να είναι σωστά ενημερωμένος ο φάκελος εγγραφής του παιδιού σας στο Νηπιαγωγείο.

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου

Α. Υποχρεωτικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης.

Προσέλευση: 8.15 – 8.30

Λήξη: 13.00

Β. Προαιρετικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης.

Ολοήμερο: 13.00 – 16.00

Πρωινή Ζώνη: (Προσέλευση) 7.45 – 8.00

Σημείωση: Στο τμήμα πρωινής ζώνης εγγράφονται ΜΟΝΟΝ μαθητές που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.

Τηλέφωνο επικοινωνίας; 2377023151

(11:30-12:15) Ώρα επικοινωνίας με τη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου.

Με εκτίμηση:

Η Προϊσταμένη

Επικαιροποιήση και απαναπροσδιορισμός των ορίων των Σχολικών Περιφερειών για το σχολικό έτος 2025-2026.



Λήψη αρχείου

Δράσεις Ενεργού Πολίτη.

Στα πλαίσια του Προγράμματος   Σπουδών Δράσεις Ενεργού Πολίτη που εφαρμόζεται στα Νηπιαγωγεία από το σχολικό έτος 2024-2025και έχει ως στόχο την ενεργό συμμετοχή των μαθητών ,το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο κάλεσμα του Χαμόγελου του Παιδιού.

Εν όψει των Χριστουγέννων συμμετείχαμε στην ενίσχυση των δράσεων με σκοπό την συγκέντρωση και προσφορά τροφίμων και ειδών ατομικής υγιεινής κ. α Με τη δράση αυτή τα παιδιά γίνονται ενεργοί πολίτες .Υποστηρίζοντας τους ευάλωτους συνανθρώπους τους τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλο ενεργού πολίτη και ανακαλύπτουν τη χαρά του να δίνεις σε αυτούς που το έχουν ανάγκη. Ευχαριστούμε τους γονείς για τη συνεργασία και την άμεση ανταπόκρισή τους.

1730978413433 3

ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.

Το Νηπιαγωγείο μας υλοποίησε το παραπάνω πρόγραμμα και το εντάσσει στα πλαίσια των δράσεων του ενεργού πολίτη.

Τρεις Ιεράρχες.

https://www.youtube.com/watch?v=ofnfzt2Kb3I

 

Τους τρεις μεγίστους φωστήρας Απολυτίκιο των Τριών Ιεραρχών.

Τους τρεις μεγίστους φωστήρας, της Τρισηλίου Θεότητας, τους την οικουμένην
ακτίσι, δογμάτων θείων πυρσεύσαντας· τους μελιρρύτους ποταμούς της σοφίας,
τους την κτίσιν πάσαν θεογνωσίας νάμασι καταρδεύσαντας· Βασίλειον τον μέγα,
και τον θεολόγον Γρηγόριον, συν τω κλεινώ Ιωάννη, τω την γλώτταν χρυσορρήμονι·
πάντες οι των λόγων αυτών ερασταί, συνελθόντες ύμνοις τιμήσωμεν· αυτοί γαρ τη
Τριάδι, υπέρ ημών αεί πρεσβεύουσιν.
Μετάφραση
Αυτούς τους τρεις φωτεινούς ανθρώπους, που έχουν την λάμψη του Θεού, αυτούς που φώτισαν  όλον τον κόσμο με τη διδασκαλία τους ,αυτοί οι ποταμοί της σοφίας που ξεδίψασαν όλη την πλάση με τη γνώση του Θεού, τον Μέγα Βασίλειο ,τον Γρηγόριο τον Θεολόγο, τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, που τα λόγια του ήταν χρυσάφι, όλοι εμείς που θαυμάζουμε τη σοφία τους, ας έλθουμε να τους τιμήσουμε με ύμνους ,γιατί αυτοί πάντα παρακαλούν τον Θεό για εμάς.

Χρόνια μας πολλά!!!

Στις 30 Ιανουαρίου γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών. Οι Τρεις Ιεράρχες είναι : Ο Μέγας Βασίλειος ,ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος  και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος. Η γιορτή τους λέγεται και γιορτή των Γραμμάτων, μια και οι οι Τρεις Ιεράρχες ήταν μεγάλοι Δάσκαλοι αλλά και πατέρες της Εκκλησίας. Η γιορτή τους είναι γιορτή της παιδείας γιορτή των δασκάλων των βιβλίων και των μαθητών. Είναι γιορτή τόσο σχολική όσο και Χριστιανική . Η εκκλησία τους τιμά και ψέλνει την προσφορά τους με ένα μελωδικό ψαλμό ,το απολυτίκιο των Τριών Ιεραρχών.  Ο λαός αγαπούσε τους Τρεις Ιεράρχες για τη σοφία και την καλοσύνη τους.Στο Νηπιαγωγείο μας  για να τους τιμήσουμε αναφερθήκαμε στα ονόματά τους ,στη ζωή τους και στην προσφορά τους στα γράμματα.  Είδαμε εικόνες ακούσαμε το απολυτίκιό τους και συμπληρώσαμε ένα ανοιχτό φύλλο εργασίας .

Προσευχή για τους 3 Ιεράρχες.

Τα χεράκια μου σταυρώνω,

Τη φωνούλα μου υψώνω

Και σας παρακαλώ θερμά

Ιεράρχες ταπεινά

 

Εσείς που είστε οι Φωστήρες

Και του κόσμου οι Σωτήρες

Φωτίστε κι εμένα το μικρό

Να είμαι πρώτο στο σχολειό!

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων- ΧΟΠΑ Ήρωες.

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων ολοκληρώθηκε ο θεματικός κύκλος “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με θέμα: Εθελοντισμός και Διαμεσολάβηση.

Τίτλος: ΧΟΠΑ Ήρωες.

Στο Νηπιαγωγείο μας υλοποιήθηκε  καινοτόμο  εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα από το οποίο τα παιδιά εκπαιδεύτηκαν με παιγνιώδη τρόπο να αναγνωρίζουν τα 3 πιο σημαντικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να δρουν άμεσα καλώντας το   112.

Γνωρίσαμε τους βασικούς ήρωες του προγράμματος ,ζωγραφίσαμε τον δικό μας, ζωγραφίσαμε την γιαγιά και τον παππού μας, ετοιμάσαμε μάσκες, ακούσαμε και  μάθαμε να τραγουδάμε το τραγούδι  των Χόπα Ηρώων, είδαμε ταινίες μικρού μήκους, παίξαμε παιχνίδια μνήμης και διασκεδάσαμε  μαζί τους.

Έντυπο υλικό που μας παραδόθηκε μετά την εγγραφή μας στο πρόγραμμα.

1737632360217

1738067780084 1738067780097

Φτιάξαμε ένα μεγάλο επιδαπέδιο κινητό τηλέφωνο για να μάθουμε τον αριθμό έκτακτης ανάγκης (112)

1738240273494

Χειμώνας.

1737548760865

Υποδεχτήκαμε τον Χειμώνα και τα κρύα του διαβάζοντας  τρία  μας παραμύθια. ” Λιγουλάκι  Χειμώνας”

Μια τρυφερή ,χιουμοριστική ιστορία φιλίας.

1737461833092

 

΄’ Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει ”Μια τρυφερή ιστορία για τον Χιονάνθρωπο. Μέσα από την διαδρομή του μας μαθαίνει τις μορφές  του νερού.

173746183312117374622077891737473721027

 

”Ο Μικρός Σκαντζόχοιρος μια χειμωνιάτικη νύχτα”. Μια υπέροχη ιστορία για τη φιλία ,με απροσδόκητη εξέλιξη και όμορφες εικόνες, που τις αγγίζεις και νιώθεις.

1737461833060

 

Ζώα σε χειμερία νάρκη.

 

Το ξενοδοχείο   Η χειμερία νάρκη.

Η ιστορία ενός γλυκύτατου Αρκούδου που όταν απέκτησε ότι επιθυμούσε, ανακάλυψε τι ήταν αυτό που χρειαζόταν στα αλήθεια !

1737460748955

Ο φαλακρός σκαντζόχοιρος του Ευγένιου Τριβιζά, που έβαλε για αγκάθια χρωματιστά καλαμάκια.

1737374790392

1737460748949

Εργαστήρια δεξιοτήτων.

Ολοκληρώθηκε η πρώτη θεματική των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων  Ζω Καλύτερα Ευ Ζην με τίτλο: Εγώ Εσύ Εμείς σχέσεις ζωής.

Που αφορά στη  βελτίωση της επικοινωνίας, συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών-τριών ,ώστε να δημιουργηθεί ένα ευχάριστο σχολικό περιβάλλον και να κατασταλούν όπου υπάρχουν φαινόμενα βίας ,εκφοβισμού και απομόνωσης.

Στο παρακάτω αρχείο μπορείτε να δείτε κάποια ενδεικτικά βήματα των Εργαστηρίων που έγιναν με τα παιδιά.



Λήψη αρχείου