Επιλεγμένο άρθρο

Καλώς ήρθατε στο blog του 2ου Νηπιαγωγείου Βελεστίνου

στόχος της εκπαίδευσης στη νηπιακή ηλικία είναι να ενεργοποιήσει τη φυσική επιθυμία του παιδιού για να μάθει.

-Τα καλύτερα δώρα που μπορεί να κάνει κάποιος στα παιδιά είναι οι ρίζες της Υπευθυνότητας και τα φτερά της Ανεξαρτησίας.

«Η μεγαλύτερη δύναμή μας είναι η ευγένεια και η τρυφερότητα της καρδιάς μας!»      Apofthegmata zois sofa logia icon16

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: διαδικτυακό σεμινάριο για γονείς!

PROLEPSISΤο “Νοιάζομαι για το παιδί μου”: είναι ένα πρόγραμμα για τo παιδί και την οικογένεια από το Ινστιτούτο Prolepsis, με δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο του προγράμματος, πραγματοποιούνται δωρεάν σεμινάρια.

Το σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 17/09/2025 στις 18.00-19:00 για τις Αναπτυξιακές Διαταραχές, θα συζητηθεί αναλυτικά ο σημαντικός ρόλος των γονέων στην έγκαιρη αναγνώριση διαφόρων δυσκολιών κατά την ανάπτυξη των παιδιών τους.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Κάνε εγγραφή

Ενημέρωση για τον Αγιασμό στο 2ο Νηπιαγωγείο Φερών Βελεστίνου

KALH SCHOLIKH CHRONIA

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,   

Σας ενημερώσουμε ότι με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025-2026, ο Αγιασμός του 2ου Νηπιαγωγείου Φερών Βελεστίνου θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11-9-2025 και ώρα 9:00 το πρωί.

Μετά την τέλεση του Αγιασμού τα νήπια θα αποχωρήσουν από το χώρο του σχολείου με ευθύνη των γονέων τους.

Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

eTwinning Educational Project Certificate: “Big Postcard from Europe”

Anonymo schedio 2025 07 11T093220.313

Συμμετοχή 2ου Νηπιαγωγείου Βελεστίνου σε ενημερωτική δράση: «Στον ήλιο με ασφάλεια»!

Συμμετοχή του σχολείου μας σε ενημερωτική δράση του ΚΕΠ ΥΓΕΙΑΣ του Δ. Ρήγα Φεραίου σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και ειδικό δερματολόγο, στον πεζόδρομο Βελεστίνου, με θέμα: «Στον ήλιο με ασφάλεια», όπου πραγματοποιήθηκε αφήγηση σχετικού παραμυθιού και ενημερωθήκαμε για τις επιπτώσεις της πολύωρης έκθεσης στον ήλιο και τους τρόπους προστασίας του δέρματος από την ηλιακή ακτινοβολία.28 528 5 2025 1

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Ζώα και Άνθρωποι: «Ένα Μονοπάτι Σεβασμού».

Στο σχολείο μας υλοποιήθηκε Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, την σχολική χρονιά 2024-2025, με ΤΙΤΛΟ: «Ζώα και Άνθρωποι: Ένα Μονοπάτι Σεβασμού» Μέσα από την υλοποίηση αυτού του προγράμματος επιδιώχθηκε οι μαθητές-μαθήτριες να: 1. κατανοήσουν ότι υπάρχει μια στενή σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στον άνθρωπο και τα ζώα. 2. μάθουν να εφαρμόζουν διεργασίες παρατήρησης εποπτικού υλικού και έργων τέχνης μέσα στο πλαίσιο της διδακτικής πράξης ώστε να καλλιεργήσουν το στοχασμό τους. 3. καλλιεργήσουν την επικοινωνία, τη συνεργασία , την κριτική σκέψη, την ενσυναίσθηση, την ευαισθησία, το σεβασμό, την υπευθυνότητα, τον αναστοχασμό. 4. αντιληφθούν ότι ο άνθρωπος υπερεκμεταλλεύεται τα ζώα για να καλύψει τις διατροφικές του ανάγκες σε ζωικά προϊόντα. 5. γνωρίσουν το κείμενο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των ζώων.

Στα πλαίσια των δράσεων Υλοποίησης του Προγράμματος: Α. υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την κτηνίατρο κ. Ιωάννα που μας μίλησε για το επάγγελμά της και για όλα όσα χρειάζονται τα ζωάκια για να είναι υγιή και χαρούμενα, ποια ζωάκια γιατρεύει, πως πρέπει να τα φροντίζουμε, πως εξετάζει τα ζωάκια και πολλά άλλα. https://blogs.sch.gr/2nipferonmag/2024/10/04/4-oktovrioy-pagkosmia-imera-zoon/

Β. πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική ενημέρωση, με τίτλο: «Από το νήμα της πηγής, στο νήμα της ζωής». https://blogs.sch.gr/2nipferonmag/2025/04/03/endoscholiki-enimerosi-me-thema-o-politismos-toy-mallioy/

Γ. παρακολουθήσαμε διαδικτυακή εκδήλωση-σεμινάριο της Ομάδας Παιδείας της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας. https://blogs.sch.gr/2nipferonmag/2025/04/04/ekdilosi-seminario-tis-p-f-p-o-gia-tin-2i-panellinia-imera-filozoias/

Δ. Παρακολούθηση βιωματικού προγράμματος του κέντρου περιβαλλοντικής Μακρινίτσας, με Τίτλο: «Δάσος: περπατώ, εξερευνώ, μαθαίνω», στο Πήλιο, στις 10 Ιουνίου 2025.  

Ας παρακολουθήσουμε μερικές ενδεικτικές δράσεις-δραστηριότητες του προγράμματος:zoa 2zoa 3zoa 4zoa 5

Καλή πρακτική σχεδίου δράσης σχολ. έτους: 2024-2025

Καλή πρακτική “σχεδίου δράσης” σχολείου σχολ. έτους: 2024-2025

Λειτουργία: Επαγγελματική ανάπτυξη εκπ/κών

Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.

Δείκτης Αξιολόγησης: Συμμετοχή-Συνδιοργάνωση επιμορφώσεων.

Διδακτική Πρακτική: Αναστοχασμός-Διαμορφωτική Ανατροφοδότηση:

Τρόποι επίδρασης της πρακτικής κατά την εφαρμογή της: o Αναστοχασμός-Διαμορφωτική Ανατροφοδότηση ως πρακτική στην επαγγελματική ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών, τους ευνοεί την επισήμανση των δυνατών σημείων και δεδομένων που μπορεί να αξιοποιηθούν στην διδακτική πράξη και προωθεί τις δυνατότητες εξέλιξης. Ακόμη, ο αναστοχασμός-Διαμορφωτική Ανατροφοδότηση σε κλίμα κατανόησης, εμπιστοσύνης, αμοιβαίου σεβασμού μεταξύ εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικού-μαθητή αναπροσαρμόζει το σχολικό-περιβάλλον, τη διδασκαλία και τις παιδαγωγικές-πρακτικές της εκπαιδευτικής πράξης, ώστε τα παιδιά να είναι οι άμεσα ωφελούμενοι.

“BIBΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ” στο 2ο Νηπιαγωγείο Φερών Βελεστίνου!

Στο σχολείο μας υποδεχθήκαμε, με πολύ χαρά και ενδιαφέρον, τα “ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ”.

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® είναι μικρές, κινητές, δανειστικές και θεματικές βιβλιοθήκες που κινούνται σε βαλίτσες με ρόδες. Δημιουργήθηκαν το 2012 από την πολιτιστική εταιρεία Η ΠΥΡΝΑ (www.pyrna.gr) με τη συνεργασία του Γραφείου Περιβάλλοντος της Α’ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών. 

Το ταξίδι μας με το περιεχόμενο της  βαλίτσας με τα “βιβλία σε ρόδες” ήταν συναρπαστικό!!! Με την λήξη του ταξιδιού μας οι μαθητές-μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας έφτιαξαν συνεργατική δημιουργία για τα παιδιά του επόμενου σχολείου που θα παραλάβει το εκπαιδευτικό υλικό, με τις εντυπώσεις μας από τα βιβλία που διαβάσαμε!!! Anonymo schedio 2025 05 20T090129.652Anonymo schedio 2025 05 20T001605.354