Μαθαίνουμε να νοιαζόμαστε – Προσφέρουμε με την καρδιά μας

Στο πλαίσιο των δράσεων Ενεργού Πολίτη, οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου μας απέδειξαν ότι η αλληλεγγύη και η προσφορά καλλιεργούνται από πολύ νωρίς.

Αφού φρόντισαν με αγάπη τον λαχανόκηπο του σχολείου μας, ήρθε η στιγμή της συγκομιδής. Τα παιδιά μάζεψαν με ενθουσιασμό φρέσκα μαρούλια και κρεμμυδάκια, τους καρπούς της δικής τους προσπάθειας, και τα προσέφεραν σε συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.

Μέσα από αυτή τη δράση, οι μαθητές βίωσαν στην πράξη τις αξίες της συνεργασίας, της υπευθυνότητας και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Έμαθαν ότι ακόμη και μια μικρή πράξη προσφοράς μπορεί να χαρίσει χαμόγελα και να κάνει τη ζωή κάποιου καλύτερη.

Στο νηπιαγωγείο μας καλλιεργούμε όχι μόνο λαχανικά, αλλά και αξίες, μεγαλώνοντας αυριανούς πολίτες με ευαισθησία, ενσυναίσθηση και διάθεση να προσφέρουν στον συνάνθρωπο.