Τι όμορφα που περάσαμε σήμερα! “Ο Μικρός Βορράς” ήρθε στο σχολείο μας και μάς παρουσίασε 5 μύθους του Αισώπου, του τόσο αγαπημένου φίλου των παιδιών!
Στο τέλος της παράστασης τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες και έπαιξαν με τους ηθοποιούς τους Κόρακες και τις Αλεπούδες!
Όταν έφυγαν οι ηθοποιοί συνεχίσαμε το παιχνίδι. Αφού συζητήσαμε στην ολομέλεια και εντοπίσαμε τις “αλήθειες” που “κρύβονταν” σε κάθε μύθο, τα παιδιά του Ολοήμερου Τμήματος χωρίστηκαν σε 2 ομάδες και έπαιξαν το μύθο “Ο Άνεμος και ο Ήλιος”, ενώ τα παιδιά του Κλασικού Τμήματος έγιναν ζευγάρια και συνεργάστηκαν στην επιλογή του μύθου και στην απεικόνισή του στο χαρτί, ζωγραφίζοντάς τον! Εννοείται πως στο τέλος, όπως σε κάθε συνεργατική δραστηριότητα έγινε ο απολογισμός από τα ίδια τα παιδιά στις ολομέλειες. Αν πέρασαν όμορφα, αν συμμετείχαν στη λήψη των αποφάσεων και στην εφαρμογή τους όλα τα μέλη, αν υπήρξαν δυσκολίες και αν ναι, προτάθηκαν τρόποι αντιμετώπισής τους.
Ήταν μια ξεχωριστή μέρα!!
Κι άλλη συνεργατική δραστηριότητα: και πάλι τα παιδιά δούλεψαν σε ζευγάρια(διαφορετικά για να έχουν όλοι την ευκαιρία να δουλέψουν με όλα τα παιδιά) “στολίζοντας” το καβούκι της χελώνας με την τεχνική του ψηφιδωτού. Αφορμή οι μύθοι του Αισώπου “ Ο Λαγός και η Χελώνα” και “Ο Αϊτός και η Χελώνα”




























