2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

Blog του 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

Διαδικτυακή ομιλία

Νοέ 202421

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 21 124422

Αγαπητοί γονείς, σας προσκαλούμε στη διαδικτυακή ομιλία με τίτλο

«Όρια και κανόνες στη σχέση μας με τα παιδιά»

που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου και ώρα 18:00-20:30

Η δράση αυτή οργανώνεται σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Δίκτυο Άλφα

Εισηγήτριες θα είναι οι:

Xριστίνα Μακρογιάννη, Ψυχολόγος MSc

Μαρία Πεχλιβανίδου, Ψυχολόγος

 

Σχολικός Κήπος

Νοέ 202420

Το σχολείο μας για 2η χρονιά συμμετέχει στο Τοπικό θεματικό δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης “Σχολικός Κήπος- Οι κη=ήποι της Δυτικής Θεσσαλονίκης”

11754169 1f58 486b 8854 ca623aef26f7 57806f24 ffba 46cb bf9e 2553a7411a7a 9c8d0b10 8270 4182 aa54 ab2a77871bfd

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που μας προμήθευσε σπόρους, φυτά και χώμα

Plastic Clever School

Νοέ 202420
  • Παίρνουμε μέρος!
  • Συμμετέχουμε στα Plastic Clever Schools για να ξεκινήσουμε το ταξίδι του σχολείου μας για την εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης. Στις 15 Νοεμβρίου-22 Νοεμβρίου, συμμετέχουμε στην Παγκόσμια Ημέρα Δράσης, μαζί με σχολεία από όλο τον κόσμο, για να θέσουμε τους μαθητές μας στο επίκεντρο της δράσης για τα πλαστικά.

Find out more at – https://plasticcleverschools.co.uk/international-day-of-action/

παιρνουμε μερος αφισαInternational Day of Action IG post

.

Βραδιά του Ερευνητή-Πράσινες Γειτονιές

Σεπ 202423
Το 2ο Νηπιαγωγείο Χαλάστρας σε συνεργασία με την υπευθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαιδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικης Θεσσαλονίκης κ. Vicky Ippeki και το Nous συμμετέχει στη Βράδια του Ερευνητή με το προγραμμα που υλοποιήθηκε περσι “Πράσινες Γειτονιές” Σας περιμενουμε όλους!!
Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, ώρα 17.00-22.00 στο Μέγαρο Μουσικής
Βραδιά του Ερευνητή 1
από κάτω από: Περιβάλλον | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βραδιά του Ερευνητή-Πράσινες Γειτονιές    

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Σεπ 20249

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Υ.Α. 13423/ΓΔ4, 09-02-2021 (ΦΕΚ 491, Τ.Β΄)
Άρθρο 37, Ν.4692/2020 (ΦΕΚ 111, Τ.Α΄)

 

Ο Εσωτερικός σχολικός κανονισμός στηρίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και τις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρηση του αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου. Θέματα που ανακύπτουν και  που δεν προβλέπονται από τον κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από το Σύλλογο Διδασκόντων σύμφωνα με τις αρχές της Παιδαγωγικής Επιστήμης και την ισχύουσα Νομοθεσία στο πεδίο συνεργασίας με την ΣΕ ΠΕ60 & τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Φιλοσοφία και όραμα της σχολικής μονάδας

Σκοπός του Νηπιαγωγείου μας είναι η αρμονική ανάπτυξη και εξέλιξη των ψυχικών δεξιοτήτων του παιδιού, η διατήρηση της υγείας του σώματος και η ανάπτυξη σε μια ευτυχισμένη και προσαρμοσμένη προσωπικότητα, ικανή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ζωής. Το σχολείο μας αποβλέπει στη συμπλήρωση του έργου της οικογένειας για τη γενικότερη διαπαιδαγώγηση του νηπίου σε πλαίσια  προσαρμοσμένα στην ηλικία και τις ανάγκες του.

Συγκεκριμένα, στόχοι του σχολείου μας είναι:

-να βοηθήσει το παιδί να αποκτήσει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στις ικανότητές του

-να προωθήσει την κοινωνικότητά, την αυτονομία και τις αυξημένες ικανότητες της συναισθηματικής προσαρμογής

-να βοηθήσει το νήπιο να διευρύνει και να εμβαθύνει τις γνώσεις του για το περιβάλλον

-να παράσχει στο νήπιο αισθητικές εμπειρίες

-να αναπτύξει τις διανοητικές ικανότητες του παιδιού παρέχοντας δυνατότητες έρευνας, παρατήρησης, ανάλυσης, σύνθεσης και δημιουργίας.

Προκειμένου να πετύχουμε όλα τα παραπάνω στο σχολείο μας ακολουθούμε τις παρακάτω μαθησιακές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις:

-τα σχέδια εργασίας δηλαδή συνεργατικές έρευνες θεμάτων που επιλέγουν τα παιδιά

-τη βιωματική προσέγγιση της μάθησης

-οργανωμένες  διαθεματικές  δραστηριότητες από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας

 

  1. Προσέλευση-παραμονή μαθητών στο Σχολείο και αποχώρηση από αυτό

1.1. Η έγκαιρη προσέλευση των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο καθώς και η τακτική και ανελλιπής φοίτηση αποτελούν βασικά στοιχεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι ενήλικοι συνοδοί των μαθητών/τριών οφείλουν να σέβονται την ώρα προσέλευσης και να αποχωρούν από τον σχολικό χώρο μόλις τα παιδιά παραληφθούν από τις/τους εκπαιδευτικούς. Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στο γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς-κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους και να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις του σχολείου.

Ώρα προσέλευσης

7.45-8.00  προσέρχονται τα παιδιά της Πρωινής Ζώνης(ισχύει μόνο για τα παιδιά του Προαιρετικού Ολοήμερου Τμήματος και για τη δημιουργία της απαιτούνται 5 αιτήσεις)

8.15-8.30  προσέρχονται όλα τα παιδιά των πρωινών τμημάτων

Ώρα αποχώρησης:

13.00  αποχωρούν τα παιδιά των Πρωινών Τμημάτων

16.00  αποχωρούν τα παιδιά του Ολοήμερου τμήματος.

Στην προσέλευση και στην αποχώρηση των παιδιών οι συνοδοί εισέρχονται από την μπροστινή είσοδο του σχολείου και παραλαμβάνουν τα παιδιά από τις εξωτερικές πόρτες της κάθε τάξης που «κοιτούν» στην αυλή

 

 1.2. Αποχώρηση πριν τη λήξη του προγράμματος:Οι μαθητές/μαθήτριες δεν επιτρέπεται να αποχωρήσουν από το σχολείο πριν από τη λήξη των μαθημάτων, χωρίς άδεια. Σε περίπτωση ανάγκης για έκτακτη αποχώρηση κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο/η γονέας/κηδεμόνας για να παραλάβει το παιδί του/της, λόγω του ότι είναι ανήλικο. Την ευθύνη της αποχώρησης του παιδιού από το σχολείο αποκλειστικά την έχει ο γονέας ή ο κηδεμόνας και σε περίπτωση που δεν είναι εφικτό, ενημερώνεται έγκαιρα ο/η εκπαιδευτικός της τάξης, για το ποιος θα παραλάβει το παιδί από το σχολείο.

1.3. Απουσία μαθητή: Σε οποιαδήποτε περίπτωση απουσίας μαθητή/τριας και ιδιαίτερα επαναλαμβανόμενης ή μακροχρόνιας, οι γονείς /κηδεμόνες είναι απαραίτητο να ενημερώνουν έγκαιρα τους εκπαιδευτικούς. Δικαιολογούν τις απουσίες με δική τους ευθύνη, είτε με ιατρικό  σημείωμα σε περίπτωση ασθενείας. Καλό είναι οι ιατρικές βεβαιώσεις να αποστέλλονται στο email του σχολείου

1.4. Παρουσία άλλου ενήλικα πλην των εκπαιδευτικών στο σχολικό χώρο:

Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου, στον σχολικό χώρο (εσωτερικό ή αύλειο)

α) η παρουσία άλλου ενήλικα πλην των εκπαιδευτικών δεν δικαιολογείται.  Μόνο σε περιπτώσεις προγραμματισμένου ραντεβού για ενημέρωση ή συνεργασία με τις/τους εκπαιδευτικούς δικαιολογείται η παρουσία γονέα/κηδεμόνα.

β) δεν είναι επιτρεπτή η νουθεσία/επίπληξη/ τιμωρία από κάποιον γονέα έναντι άλλου μαθητή στο σχολικό χώρο

γ) αποφεύγεται η δημιουργία συγκρούσεων/διαπληκτισμού μεταξύ γονέων εντός σχολικού χώρου

δ) για λόγους ασφαλείας των μαθητών/μαθητριών αλλά και για την ομαλή λειτουργία του προγράμματος η είσοδος του σχολείου/οι είσοδοι του σχολείου κλείνουν στις 8:30 ώστε να μην παρακωλύεται το παιδαγωγικό έργο του σχολείου.

 

  1. Σχολική και κοινωνική ζωή

 

2.1. Ωρολόγιο πρόγραμμα

Το Νηπιαγωγείο εφαρμόζει το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, όπως αυτό ορίζεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘΑ και εξειδικεύεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων με ευθύνη της Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου και υποβάλλεται προς έγκριση στον Προϊστάμενο/Προϊσταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

2.2. Συμπεριφορά μαθητών-παιδαγωγικός έλεγχος

Τα ζητήματα δύσκολης συμπεριφοράς των μαθητών/ μαθητριών στο Σχολείο αποτελούν αντικείμενο συνεργασίας σχολείου –οικογένειας αλλά και του/της εκπαιδευτικού της τάξης με την/τον προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας, τον Σύλλογο Διδασκόντων/Διδασκουσών, τον Σχολικό Σύμβουλο Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, τις υποστηρικτικές δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΚΕΔΔΥ, ΕΔΕΑΥ και τις προβλεπόμενες δομές από το εκάστοτε υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο) καθώς και τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους φορείς για την προστασία και υποστήριξη των παιδιών και των οικογενειών προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπισή τους.

Έλλειμμα  των μαθητών που έχει προέλευση κοινωνική, οικονομική ή φυσική και ιδιαιτερότητες με φυλετικό, θρησκευτικό, γλωσσικό ή άλλο χαρακτήρα μέσα στο σχολείο και στις μεταξύ των μελών του σχέσεις δεν επιτρέπεται να αποτελούν στοιχεία διάκρισης. Σε κάθε περίπτωση και πριν από οποιαδήποτε απόφαση, λαμβάνεται υπόψη η βασική αρχή του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του παιδιού.

 

2.3. Πρόληψη φαινομένων βίας και σχολικού εκφοβισμού

H ανάπτυξη θετικού σχολικού κλίματος αποτελεί σημαντικό παράγοντα της διαδικασίας πρόληψης ή/και αντιμετώπισης φαινομένων βίας, παρενόχλησης, εξαναγκασμού και σχολικού εκφοβισμού. Χαρακτηριστικά του θετικού και υγιούς σχολικού κλίματος είναι ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η προώθηση της συνεργασίας με Φορείς και η συνεργασία του Σχολείου με την οικογένεια κ.ά.

Για την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων ενδοσχολικής  βίας και  εκφοβισμού το σχολείο μας λειτουργεί σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού . Προκειμένου να καταγγείλετε  περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, μπορείτε να χρησιμοποιείτε την ειδική ψηφιακή πλατφόρμα

https: //stop-bullying.gov.gr

 

2.4. Σχολικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες

Το Σχολείο οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εμπλουτισμό των υπαρχουσών γνώσεων των μαθητών/μαθητριών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα. Οι ενδοσχολικές εκδηλώσεις, οι σχολικές δραστηριότητες και η συμμετοχή σε καινοτόμα σχολικά προγράμματα πραγματοποιούνται με ευθύνη των εκπαιδευτικών.

Σε περιπτώσεις γιορτής ή γενεθλίων επιτρέπεται η παροχή εδεσμάτων στους μαθητές

Διάλειμμα: κατά το διάλειμμα στον αύλειο χώρο, οι νηπιαγωγοί έχουν την ευθύνη των παιδιών. Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος δεν επιτρέπεται κανένας ανήλικος ή ενήλικος να παρακολουθεί, να συνομιλεί ή να δίνει αντικείμενα σε μαθητές και μαθήτριες του σχολείου από τα κάγκελα του προαύλιου χώρου.

2.5. Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας-Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Η ανάπτυξη θετικού κλίματος  μεταξύ οικογένειας και σχολείου προϋποθέτει αμοιβαίο σεβασμό, συνεργασία και αποδοχή της διαφορετικότητας του άλλου.

Εκπαιδευτικοί

Οι εκπαιδευτικοί με την εν γένει συμπεριφορά τους οφείλουν να συνεισφέρουν στη διαμόρφωση ήρεμου, ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος μέσα στο σχολείο. Τις μεταξύ τους σχέσεις είναι απαραίτητο να τις διέπει ο αμοιβαίος σεβασμός και να τις χαρακτηρίζει η ειλικρινής, συναδελφική και ανθρώπινη επικοινωνία. Η δημοκρατική αρχή πρέπει να αποτελεί κανόνα της συλλογικής λειτουργίας του σχολείου.

Σέβονται τις απόψεις, τις ιδέες και τις προτάσεις των άλλων (εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών) υποστηρίζοντας το διάλογο και την θετική αλληλεπίδραση μέσα στο σχολείο.

Εξετάζουν ζητήματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, απευθύνονται στους γονείς όταν κρίνεται αναγκαίο, αναπτύσσουν συζητήσεις στο σύλλογο διδασκόντων, αναζητούν την συμβουλευτική και παιδαγωγική καθοδήγηση της ΣΕ ΠΕ60 και λαμβάνουν αποφάσεις σε συλλογικό πλαίσιο.

Ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών  και φροντίζουν να δρουν κατά την υποστήριξη τους διαφοροποιημένα με σκοπό την αξιοποίηση του ενδιαφέροντος και των δυνατοτήτων του κάθε παιδιού. Ενεργούν στοχευμένα στην υποστήριξη των μαθητών.

Ενδιαφέρονται για τη μάθηση με την προοπτική της ενίσχυσης δεξιοτήτων των παιδιών (επίλυση προβλήματος, επικοινωνίας, συζήτησης κ.ο.κ.)

Συνεργάζονται με φορείς και θεσμούς σε ζητήματα ασφάλειας και υγείας των παιδιών (σωματικής και ψυχικής).Μεριμνούν για όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς (σχολαστικός καθαρισμός αιθουσών, γραφείου, wc, απολυμάνσεις χώρων, τοποθέτηση αντισηπτικών σε όλους τους χώρους κ.λ.π.)

Η προϊστάμενη φροντίζει να φέρει εις πέρας το διοικητικό έργο του σχολείου της δρώντας μέσα στα πλαίσια των καθηκόντων της ως θεσμικό διοικητικό όργανο. Οι αρμοδιότητες, οι ευθύνες και τα καθήκοντά της περιγράφονται και προβλέπονται από την εκπαιδευτική νομοθεσία.

5.2. Γονείς

Έχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης  για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, είτε σε προγραμματισμένο ραντεβού μετά από τη λήξη του μαθήματος. Η 1η Δευτέρα κάθε μήνα ορίζεται ως μέρα ενημέρωσης από τις νηπιαγωγούς των πρωινών τμημάτων μετά τη λήξη των μαθημάτων(13:00) κατόπιν συνεννόησης.

Ο Γονέας – Κηδεμόνας δικαιούται να έχει πλήρη και υπεύθυνη ενημέρωση για το μαθητή και οφείλει να προσέρχεται στις συγκεντρώσεις που ορίζει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός της τάξης. Επίσης οφείλει και ο ίδιος να ενημερώνει το σχολείο για θέματα που μπορεί να επηρεάζουν την επίδοση ή τη συμπεριφορά του μαθητή στο σχολείο ή έχουν σχέση με ζητήματα υγείας.

Αναφορικά με δραστηριότητες του σχολείου έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται μέσω

e-mail :mail@2nip-chalastr.thess.sch.gr

ιστολόγιου: blogs.sch.gr/2nipchalastr/

Στο ιστολόγιο της σχολικής μονάδας αναρτώνται ανακοινώσεις, ενημερώσεις καθώς και σχολικές δράσεις

Οι εκπαιδευτικοί μεριμνούν   για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των μαθητών στο διαδίκτυο ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του ΠΣΔ. Υπεύθυνοι για τη διαχείριση της ιστοσελίδας είναι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.

Το τηλέφωνο του σχολείου 2310794202 είναι στη διάθεση των γονέων για οποιαδήποτε ενημέρωση κατά τη διάρκεια λειτουργίας του.

Σε περίπτωση διαζυγίου ο/η αρμόδιος/η γονέας που έχει την επιμέλεια οφείλει να ενημερώσει άμεσα το σχολείο παρέχοντας τα επίσημα δικαστικά έγγραφα.

Αναφορικά με το ζήτημα φαρμακευτικής αγωγής οι νηπιαγωγοί απαγορεύεται να χορηγούν οποιοδήποτε είδος φαρμάκου ή φαρμακευτικής αγωγής στα παιδιά.

Φροντίζουν για την ευπρεπή και καθαρή εμφάνιση των παιδιών τους. Το ντύσιμο των μαθητών πρέπει να είναι ανάλογο με την εποχή και τις καιρικές συνθήκες.

Φροντίζουν να συμμορφώνονται με οδηγίες απέναντι σε έκτακτες συνθήκες

Ψηφιακή Βεβαίωση Φοίτησης

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών έχουν τη δυνατότητα έκδοσης Βεβαίωσης Φοίτησης των

εξαρτώμενων τέκνων τους μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης

(https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/attending-school).

Ψηφιακή Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων

Δίνεται η δυνατότητα στους γονείς/κηδεμόνες να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για τις απουσίες, καθώς και τη

βαθμολογία των μαθητών/τριών μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «e-Parents»

(https://eschools.minedu.gov.gr/login).

 

  1. Ποιότητα Σχολικού χώρου

Ένας από τους στόχους του Σχολείου είναι η καλλιέργεια της αίσθησης της ευθύνης στους μαθητές/στις μαθήτριες σε ό,τι αφορά την ποιότητα του σχολικού χώρου. Καθαροί και συντηρημένοι χώροι αιθουσών, εργαστηρίων, του αύλειου χώρου, της σχολικής περιουσίας, κ.λπ. διαμορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να ανθίσει η ψυχή του παιδιού.

Φθορές, ζημιές και κακή χρήση της περιουσίας του σχολείου αποδυναμώνουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητές του και παιδαγωγικά εθίζουν τον μαθητή/τη μαθήτρια στην αντίληψη της απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας.

Μαθητής/Μαθήτρια που προκαλεί φθορά στην περιουσία του δημόσιου σχολείου (εποπτικά μέσα, υλικοτεχνική υποδομή), η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον κηδεμόνα του ή τον ίδιο.

 

  1. Πολιτική του σχολείου προστασίας από πιθανούς κινδύνους

Τα κρίσιμα συμβάντα χρήζουν έγκαιρων και έγκυρων ενεργειών ανταπόκρισης. σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, Διευθυντές/Διευθύντριες, Προϊστάμενοι/Προϊστάμενες οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘΑ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.

Η έγγραφη και οργανωμένη αποτύπωση αυτών, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, συνιστά το πρωτόκολλο – σχέδιο διαχείρισης κρίσεων. Τα οφέλη ενός τέτοιου σχεδίου έγκεινται στη διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας και της ψυχικής υγείας του ανθρώπινου δυναμικού του σχολείου:  Οι φάσεις του σχεδίου υλοποίησης της διαχείρισης κρίσεων είναι οι εξής:

  1. Προσδιορισμός της κρίσης – γεγονότος (π.χ. σεισμός).
  2. Επίπεδο αντιμετώπισης.
  3. Ειδοποίηση – ενημέρωση όσων εμπλέκονται στην αντιμετώπιση της κρίσης.
  4. Επιλογή τρόπου και πλαισίου ενημέρωσης των εμπλεκόμενων υπηρεσιών και φορέων, των γονέων και κηδεμόνων.
  5. Αξιολόγηση διαχείρισης της κρίσης.

 

Σας ευχόμαστε καλή Σχολική Χρονιά!

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ    

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας-Etwinning

Σεπ 20248

H φετινή σχολική χρονιά ξεκινά με την επιβράβευση των μαθητών του 2ου Νηπιαγωγείου Χαλάστρας για το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Τα παιδιά αλλάζουν τον κόσμο”. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας αλλά και στους γονείς τους για την άψογη συνεργασία μας! Συγχαρητήρια σ’ όλη την ελληνική ομάδα αλλά και στους Ευρωπαίους συνεργάτες μας!!! Μοναδική εμπειρία για όλους μας!!!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 09 08 203205

από κάτω από: e-twinning, ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εθνική Ετικέτα Ποιότητας-Etwinning    

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Σεπ 20245

ΠΑΜΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ S

Αγαπητοί γονείς,

ο Αγιασμός στο νηπιαγωγείο μας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου, στις 8:30 στην αυλή του σχολείου.

Θα ακολουθήσουν ενημερωτικές συναντήσεις  από τις νηπιαγωγούς στις 9:30 όπως  όλοι έχετε ενημερωθεί στα προσωπικά σας emails.

Καλή Σχολική Χρονιά!

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ    

Σχέδιο Δράσης- Μετάβαση -Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Ιούν 202418

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Μετάβαση απο το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο Μέρος Β-Συμμετοχή & Αλληλεπίδραση σε κοινό πρόγραμμα”, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου & της Α τάξης του Δημοτικού εργάστηκαν σε κοινό εργαστήριο δεξιοτήτων της Θεματικής “Ευ Ζην” για την πρόληψη της Βίας και της Επιθετικότητας. Ένα πρόγραμμα που έγινε σε συνεργασία με τις ψυχολόγους του Δικτύου Άλφα και τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού

https://youtu.be/nZecS0Se08g?si=s5Qb7pDE1C11tquw

 

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΣΧ. ΕΤΟΣ 2023-2024 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο Δράσης- Μετάβαση -Εργαστήριο Δεξιοτήτων    

Etwinning-Children change the world

Ιούν 202418

Την τρέχουσα σχολική χρονιά 2023-2024 ,το σχολείο μας συνεργάστηκε με σχολεία τόσο της Ελλάδας, όσο και του εξωτερικού πάνω στο έργο “Children change the world”

Το έργο μας στόχευε να καλλιεργήσει την κοινωνική και περιβαλλοντική συνείδηση ​​των μαθητών μας εμπλέκοντάς τους σε εθελοντισμό και εκδηλώσεις/δράσεις για διάφορα θέματα.

 

Οι στόχοι μας:

-συναισθηματική επίγνωση

-απόκτηση αυτοεκτίμησης και ενσυναίσθησης

-κατανόηση και αποδοχή της διαφορετικότητας

– ανάληψη δράσης για κοινωνικά/περιβαλλοντικά ζητήματα

-προετοιμασία για ενεργό συμμετοχή στα κοινά 

-καλλιέργεια ανθρωπιστικών αξιών

Τις δράσεις μας μπορεί κάποιος να τις δει στο παρακάτω συνεργατικό βιβλίο

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 18 091743

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τις δράσεις μας

https://read.bookcreator.com/DynMk5oX7vgHcPxiXSKVwcyhz5Z2/YmDsfY_USr2B_RxudxHjZQ

από κάτω από: e-twinning, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Etwinning-Children change the world    

Πράσινες Γειτονιές-Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Ιούν 202410

Το σχολείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα “Πράσινες Γειτονιές” που είχε στόχο την ψηφιακή απεικόνιση του περιβάλλοντος των σχολικών μονάδων. Ήταν ένα πρόγραμμα που συνδιοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης δια της Υπεύθυνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Β. Ιππέκη με τη στήριξη του NOUS-Ινστιτούτο Ψηφιακής Μάθησης & Επικοινωνίας.

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, Περιβάλλον, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΣΧ. ΕΤΟΣ 2023-2024 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πράσινες Γειτονιές-Εργαστήριο Δεξιοτήτων    
« Παλιότερα άρθρα
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Μελλοντικές εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν μελλοντικά γεγονότα για αυτή την ομάδα.

IMG_1998

Το 2ο  Νηπιαγωγείο Χαλάστρας βρίσκεται στην Χαλάστρα Θεσσαλονίκης και ανήκει στον Καλλικρατικό δήμο ΔΕΛΤΑ. Αποτελείται από 2 τμήματα:
Το Πρωινό Τμήμα 1

και το Πρωινό Τμήμα 2

Λειτουργεί Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

καθώς και Τμήμα Ένταξης.

Εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί:
Αικατερίνη Καμπούρη – νηπιαγωγός στο Πρωινό Τμήμα 1,

Θεοδώρα Τζιαντοπούλου – νηπιαγωγός στο Πρωινό Τμήμα 2,

Παρασκευή Νεστοροπούλου – νηπιαγωγός στο Τμήμα Ένταξης

Ευμορφία Οικονόμου – Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και νηπιαγωγός στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων