❤️”Μαμά”… η πιο γλυκιά λέξη του κόσμου💐
Την Παρασκευή 8 Μαΐου, στο νηπιαγωγείο μας η αγάπη είχε το πιο γλυκό όνομα… «Μαμά»! 💐
Με πολλή χαρά, ενθουσιασμό και μικρές παιδικές αγκαλιές, γιορτάσαμε όλες τις υπέροχες μανούλες!
Τα παιδιά δημιούργησαν μοναδικά πορτραίτα της μαμάς τους,
γνώρισαν όμορφους πίνακες ζωγραφικής αφιερωμένους στη μητέρα και εμπνεύστηκαν από αυτούς,
έμαθαν τραγούδια γεμάτα αγάπη:
Ένα τραγούδι για τη Μαμά ! Σ’ αγαπώ Μαμά!
και ετοίμασαν με φροντίδα μικρά δωράκια για το πιο αγαπημένο τους πρόσωπο.
Η πιο συγκινητική στιγμή ήταν όταν τραγούδησαν με όλη τους την καρδιά το τραγούδι τους και πρόσφεραν στη μαμά το δωράκι που είχαν φτιάξει με τόση αγάπη και περηφάνια! ❤️
Ένα μεγάλο και ζεστό ευχαριστώ στη Δήμητρα Στεφαδούρου για τα υπέροχα πήλινα φακελάκια που δημιούργησε με τόση φροντίδα. Μέσα σε αυτά, τα παιδιά έκρυψαν το πιο πολύτιμο δώρο: το δικό τους μήνυμα αγάπης για τη μαμά τους. 💌








