🎉🎂 Κόψαμε τη Βασιλόπιτά μας! 🪙✨

ChatGPT Image 15 Ian 2026 02 30 02 m.m

Σήμερα, Πέμπτη 15 Ιανουαρίου, κόψαμε με πολλή χαρά τις βασιλόπιτές μας στο νηπιαγωγείο!
Τις νόστιμες βασιλόπιτες μας τις πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, τον οποίο ευχαριστούμε πολύ 💕

Τα τυχερά φλουριά κέρδισαν ο Σπύρος, η Αλίσια και η εκπαιδευτικός των Αγγλικών 🪙🍀
Οι τυχεροί μας πήραν και όμορφα δωράκια που επίσης έφερε ο Σύλλογος 🎁😊

✨ Να έχουμε όλοι μια γλυκιά και χαρούμενη χρονιά! ✨

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών και τα παιδιά