🎉🎂 Κόψαμε τη Βασιλόπιτά μας! 🪙✨
Σήμερα, Πέμπτη 15 Ιανουαρίου, κόψαμε με πολλή χαρά τις βασιλόπιτές μας στο νηπιαγωγείο!
Τις νόστιμες βασιλόπιτες μας τις πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, τον οποίο ευχαριστούμε πολύ 💕
Τα τυχερά φλουριά κέρδισαν ο Σπύρος, η Αλίσια και η εκπαιδευτικός των Αγγλικών 🪙🍀
Οι τυχεροί μας πήραν και όμορφα δωράκια που επίσης έφερε ο Σύλλογος 🎁😊
✨ Να έχουμε όλοι μια γλυκιά και χαρούμενη χρονιά! ✨
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών και τα παιδιά

