🎅🎄 «Χριστούγεννα Γεμάτα Μαγεία στο Νηπιαγωγείο!» ✨🧸
Η γιορτή των Χριστουγέννων στο νηπιαγωγείο αποτελεί μια πολύτιμη παιδαγωγική ευκαιρία, γεμάτη χαρά, συναίσθημα και δημιουργικότητα. Μέσα από παραμύθια, τραγούδια, θεατρικό παιχνίδι και ομαδικές δραστηριότητες, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με αξίες όπως η αγάπη, η προσφορά, η συνεργασία και ο σεβασμός προς τον άλλον 🤍. Το χριστουγεννιάτικο κλίμα ενισχύει τη φαντασία, καλλιεργεί τη συναισθηματική έκφραση και βοηθά τα νήπια να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες, μαθαίνοντας να μοιράζονται, να επικοινωνούν και να δημιουργούν μαζί 🎶🎨. Έτσι, τα Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο δεν είναι μόνο μια γιορτή, αλλά μια εμπειρία μάθησης που αγγίζει την καρδιά και το μυαλό των παιδιών 🌟.
Κατά τη διάρκεια της χριστουγεννιάτικης περιόδου πραγματοποιήθηκαν ποικίλες βιωματικές δραστηριότητες που ενίσχυσαν τη μάθηση και τη χαρά των παιδιών. Τα νήπια άκουσαν χριστουγεννιάτικα παραμύθια 📖🎄, τραγούδησαν κάλαντα 🎶, συμμετείχαν σε θεατρικό παιχνίδι και δραματοποίηση ρόλων 🎭, δημιούργησαν κατασκευές και κάρτες 🎨✂️, έγραψαν γράμμα στον Άη Βασίλη, έφτιαξαν ημερολόγια (με την συμβολή του Συλλόγου Γονέων), έγραψαν την πρόσκληση για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή, στόλισαν την τάξη και το χριστουγεννιάτικο δέντρο 🌟🎄 και συνεργάστηκαν σε ομαδικά παιχνίδια που καλλιέργησαν το πνεύμα της προσφοράς και της αγάπης 🤍🎁.
Ενδεικτικές φωτογραφίες από τις χριστουγεννιάτικες δράσεις των παιδιών:
Και φυσικά, μοιραστήκαμε μοναδικές στιγμές στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Νηπιαγωγείου μας, όπου με την συμβολή της θεατρικής ομάδας ΣΥΓΚΙΝΙΣΗΣ αναρωτηθήκαμε αν: “Υπάρχει ο Άγιος Βασίλης;”. Και ανακαλύψαμε πως όχι μόνο υπάρχει, αλλά επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας και μας πρόσφερε πολλά δώρα και απέραντη χαρά!
Η μαγική βραδιά ολοκληρώθηκε με θαυμάσια σπιτικά εδέσματα από τους γονείς των παιδιών, τα οποία μας περίμεναν στο τέλος της γιορτής στον πιο γιορτινό και νόστιμο χριστουγεννιάτικο μπουφέ που οργάνωσε και εξυπηρέτησε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την φροντίδα και τα ζεστά σας χαμόγελα!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!





























