ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΝΟΜΗ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΩΝ…
και όχι μόνο…
Με πολλή αγάπη και συγκίνηση μικρά μας, σας ετοιμάσαμε τους φακέλους σας με τον κόπο όλης της χρονιάς σας , το αναμνηστικό της φοίτησης σας , μια ευχή από τα βάθη της καρδιάς μας , τις καλοκαιρινές χειροτεχνίες σας , μια αναμνηστική φωτογραφία από την καλοκαιρινή γιορτή μας και ένα γλυκό κερασματάκι από το Σύλλογο Γονέων …
.. και με μια μεγάλη αγκαλιά και ένα χαμόγελο αγάπης , σας αποχαιρετούμε..








