Ετοιμάσαμε την πισινούλα μας , τη γεμίσαμε με νερό και παπάκια….

Πήραμε τις απόχες μας..

διαλέξαμε το τόπι μας…
το νεροπίστολό μας…
και ξεκινήσαμε αυτό που περιμέναμε τόσο καιρό….



Είχαμε φέρει και τα μπουρνουζάκια μας …

και αφού αλλάξαμε στεγνώσαμε και τα μαλλάκια μας..
