ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΛΗΞΗΣ!! Μετά την καλοκαιρινή μας γιορτή ακολούθησε φαγοπότι στην αυλή μας.. Σας ευχαριστούμε όλους για την όμορφη χρονιά που μοιραστήκαμε!! Καλό Καλοκαίρι!!💕💕💕