Το Νηπιαγωγείο πάει Δημοτικό!

Στο τέλος της χρονιάς δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στην ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, μέσα από δράσεις που στόχευαν στην εξοικείωση των παιδιών με το νέο σχολικό περιβάλλον και τις απαιτήσεις της επόμενης εκπαιδευτικής βαθμίδας. Την Τρίτη 19 Μαΐου 2026 επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολείο της Άνοιξης, όπου οι δασκάλες της Ά τάξης μας ξεναγήσανε στους χώρους του σχολείου, απαντήσανε στις απορίες των παιδιών και τα βοήθησαν να νιώσουν ασφάλεια οικειότητα στο νέο σχολικό τους περιβάλλον.

2 4 1 Antigrafh

Στο τέλος τα παιδιά του Δημοτικού χαρίσανε από μία ζωγραφιά στα παιδιά του σχολείου μας κι εμείς με τη σειρά μας τους δώσαμε μία αφίσα που είχαμε ετοιμάσει με απορίες των παιδιών σχετικά με τη λειτουργία του Δημοτικού σχολείου (οι ερωτήσεις ήταν γραμμένες μέσα σε μπαλόνια).

4 1 IMG 01d3c0b8cf70cd996053e167193b890f V