Το νηπιαγωγείο μας διακρίθηκε και βραβεύτηκε με την «Πράσινη Σημαία» από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), εθνικός χειριστής του Διεθνούς Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία».
Η διάκριση αυτή αποτελεί την επιβράβευση της προσπάθειας των παιδιών και των εκπαιδευτικών, μετά από δύο χρόνια ενεργής συμμετοχής στο Διεθνές Δίκτυο «Οικολογικά Σχολεία» με τα Προγράμματα “Υγιεινή Διατροφή” και “Διαχείριση Απορριμμάτων – Ανακύκλωση”. Μέσα από δράσεις που σέβονται το περιβάλλον, καταφέραμε να κάνουμε το σχολείο μας πιο «πράσινο».
Η εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 1ου Μαθητικού Φεστιβάλ Οικολογικών Σχολείων, στον χώρο «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026.
Το σχολείο μας συμμετείχε με τη δημιουργία ενός πόστερ με τις δράσεις των παιδιών, καθώς επίσης και με το δικό μας περίπτερο με παιχνίδια και κατασκευές που δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά.
Στην εκδήλωση απονομής παρευρέθηκαν παιδιά και γονείς για να γιορτάσουμε όλοι μαζί αυτή τη σημαντική επιτυχία!



