Στο τέλος της χρονιάς δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στην ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, μέσα από δράσεις που στόχευαν στην εξοικείωση των παιδιών με το νέο σχολικό περιβάλλον και τις απαιτήσεις της επόμενης εκπαιδευτικής βαθμίδας. Την Τρίτη 19 Μαΐου 2026 επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολείο της Άνοιξης, όπου οι δασκάλες της Ά τάξης μας ξεναγήσανε στους χώρους του σχολείου, απαντήσανε στις απορίες των παιδιών και τα βοήθησαν να νιώσουν ασφάλεια οικειότητα στο νέο σχολικό τους περιβάλλον.
Στο τέλος τα παιδιά του Δημοτικού χαρίσανε από μία ζωγραφιά στα παιδιά του σχολείου μας κι εμείς με τη σειρά μας τους δώσαμε μία αφίσα που είχαμε ετοιμάσει με απορίες των παιδιών σχετικά με τη λειτουργία του Δημοτικού σχολείου (οι ερωτήσεις ήταν γραμμένες μέσα σε μπαλόνια).



