Φέτος ο Απρίλιος είναι ο πιο σημαντικός μήνας της άνοιξης διότι έχει το Πάσχα.
Τα παιδιά ξεκίνησαν ετοιμασίες και στολισμούς για το Πάσχα. Μαθαίνουμε έθιμα και παραδοσιακά φαγητά που αποτελούν σήμα κατατεθέν της περιόδου και αναβιώνουμε τις παραδόσεις.
Κάρτες, στολίδια, βαμμένα αυγά! Το σχολείο μας γέμισε από υλικά για πασχαλινές δημιουργίες!
Στο μάθημα των αγγλικών διαβάσαμε την ιστορία “The story of Easter bunny” και μάθαμε γιατί πώς ξεκίνησε να είναι σύμβολο διακόσμησης και στην χώρα μας το λαγουδάκι του Πάσχα.
Τα παιδιά έμαθαν για το Σάββατο του Λαζάρου και πώς είναι παράδοση σε διάφορες περιοχές της χώρας μας να φτιάχνουν Λαζαράκια.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και τα παιδιά του 2ου Νηπιαγωγείου Άνω Λιοσιών σας εύχονται … ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!
Τα λέμε ξανά την Δευτέρα 20 Απριλίου















