Βάψιμο πασχαλινών αυγών

Τα παιδιά του σχολείου έβαψαν σήμερα τα πασχαλινά τους αυγά. Αφού διακόσμησαν με λαδοπαστέλ τα αυγά τους τα βλάψαμε με κόκκινη μπογιά με τον παραδοσιακό τρόπο. Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό! Καλό Πάσχα σε όλους!

IMG c347d3eedb3552cfcc85ba586e970da0 V IMG eae28980bfae19fbf843ed160e20cbf1 V IMG 06e48b9f0691587e09dfde9193e1294b V