Φυτέψαμε λουλούδια!
Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης, για τον καλλωπισμό της αυλής μας, συζητήσαμε με τους μαθητές του σχολείου μας για τις αλλαγές που θα ήθελαν να κάνουμε. Μια από τις ιδέες που επικράτησαν ήταν να φυτέψουμε λουλούδια, για να γίνει πιο όμορφος ο χώρος μας. Έτσι κάθε παιδί έφερε ένα λουλούδι και με την βοήθεια των εκπαιδευτικών το φύτεψε στα παρτέρια του σχολείου.



