Φυτέψαμε λουλούδια!

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης, για τον καλλωπισμό της αυλής μας,  συζητήσαμε με τους  μαθητές του σχολείου μας για τις αλλαγές που θα ήθελαν να κάνουμε. Μια από τις ιδέες που επικράτησαν ήταν να φυτέψουμε λουλούδια, για να γίνει πιο όμορφος ο χώρος μας. Έτσι κάθε παιδί έφερε ένα λουλούδι και με την βοήθεια των εκπαιδευτικών το φύτεψε στα παρτέρια του σχολείου.

IMG 8fc4f815b0c9eae69b43e8c29e752b90 V IMG d55b2465f3d62f0e9d55acfdada17017 VIMG 6e0f259c480f4a4a70abddbec7d8c582 V IMG c4d359a61ee003f37439e45541efb891 V