ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 13-09-2021 ΣΤΙΣ 09:15πμ ΣΤΟΝ ΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΜΠΕΛΩΝΑ. ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ SELF-TEST. θα τα συνοδευει ένα ατομο.
Το self-test θα το κάνετε δύο (2) φορές την εβδομάδα. Την Τρίτη και την Παρασκευή το πρωί, θα δείχνετε στη Νηπιαγωγό τη δήλωση αποτελέσματος ΤΟΥ self–test, την οποία θα έχετε συμπληρωμένη από το σπίτι. Τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας η δήλωση θα βρίσκεται στη τσάντα του παιδιού. ευχομαστε καλη σχολικη χρονια.