Συμμετοχή στο Πρόγραμμα “”Καλλιεργώ Πράσινα Σχολεία”
Την Τρίτη 21/4 φυτέψαμε με μεγάλη χαρά τα φυτά που μας πρόσφεραν οι μαθητές/τριες του Ενιαίου Ειδικού – Επαγγελματικού Γυμνασίου και Λυκείου Αγίας Παρασκευής για κωφούς – βαρήκοους μαθητές με την αρωγή του Δήμου Αγίας Παρασκευής (Δ/νση τμήματος Παιδείας), στα πλαίσια της συνεργασίας μας στο Περιβαλλοντικό πρόγραμμά τους ”Καλλιεργώ Πράσινα Σχολεία”.
Σκοπός του προγράμματος είναι αφενός η διαμόρφωση μιας πιότερο ισχυρής περιβαλλοντικής συνείδησης στους μαθητές, αφετέρου δε να φέρουμε σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές κοντύτερα, σε μια βάση αλληλέγγυας στάσης ζωής και ενεργούς πολιτειότητας. Επιπλέον, η παρούσα δράση δρά ενισχυτικά στη διαμόρφωση συμπεριληπτικής κουλτούρας και συνεργασίας τυπικών και ειδικών σχολείων με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη όλων των μαθητών.
Ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία!








































